leuke foto's allemaal! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een schimmel... Dat komt elke winter weer even langs... De ezels schuren zich kaal tot ze echt bloeden en dan nog verder niks helpt... We doen ze dekjes op zodat ze niet alles kapot kunnen krijgen maar ohoh... Rommy had vorig jaar omdat hij aan de andere kant stond(hij was nog een beetje te heftig om in de groep te komen)er geen last van... Maar nu!! Hij heeft zijn hele hals kaalgeschuurt.....
We hebben de ezels laten spuiten door de DA(duur dat dat spul was phoe) Niks helpt... De paarden die ernaast staan hebben nergens last van de koe ook niet geiten enz enz enz.... Alleen die ezels

Morrie schreef:slecht nieuws: Nono heeft White Line Disease, tot nu toe alleen linksachter, maar na wat googelen weet ik dat het vaak voorkomt bij ezels en dat hij niet oud gaat worden.Ze hebben het of ze hebben het niet en oude ezels hebben het niet......
De smid heeft het rotste stuk eruit gekapt en we hebben de hoef meteen ingespoten met een Dettol oplossing.Nu ff blauwspray scoren ergens.
Met bekappen is Nono nog steeds erg lastig: touw over de neus en kop naar beneden houden, dan gaat ie niet steigeren. Nu zal ik dagelijks voetjes schoon moeten maken en sprayen in m'n uppie, dat gaat leuk worden
Balen zeg dat dat soort dingetjes niet willen..... Anders heb ik ook geen idee hoe je t moet doen...