Macho is dressuurmatig fijn gereden, heeft enkele wedstrijden gelopen wat super ging. Springen is hij niet heel bekend mee, heb zelf pas tot 1 meter gesprongen maar kan zeker weten meer. Hij heeft dus officieel nooit wedstrijden gelopen.
Buiten super braaf te rijden. In de bak zal hij nooit bokken o.i.d. Een fijn paard voor beginners, of als leerpaard. Ondanks zijn grootte super fijn bij elkaar te rijden. In de training loopt hij op +/- L/M niveau.
Dit zijn trouwens de enige fotos die ik heb , eerste keer dat ik erop reed
Laatst bijgewerkt door xJurdyWonanx op 12-03-08 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Merrie is ingereden op haar 7jaar, daarna de eerste twee jaar redelijk intensief gereden en in twee jaar tijd B1, B2 en L1 doorlopen. Daarna is het trainen erg stilgevallen door mijn studies, waardoor ik nog steeds in L1 rijdt.
Momenteel wordt ze één keer per week licht dressuurmatig gereden. Als ze echter een maand of twee intensief getraint zou worden, zou ze makkelijk weer op M-niveau meekunnen.
Springen heb ik bijzonder weinig gedaan. Het is gebleven bij af en toe was balkjes en kruisjes.
98% verkeersmak (lichte angst voor brommers/motoren)
Enige nadeel is dat ze nogal angstig is voor spuiten bij de dierenarts . Verder is het een doodsbraaf paard.
Ik weet niet of dit bericht hier wel past maar: ik heb een paard gezien op marktplaats waar ik wel interesse inheb , alleen ik heb geen idee wat die mensen ervoor willen hebben... Het is een 3 jarige zwarte KWPN merrie en dit staat in de advertentie: stokmaat 1.63 Superbewegen! Zadelmak, makkelijk in de omgang. Braaf bij de hoefsmid en trailermak. Recent klinisch gekeurd.
Ze ziet er heel goed uit, en kan ook mooi lopen al naar mij mening. (ik weet ook niet of ik de foto hier mag plaatsen als die van marktplaats komt...)
Nee idd, maar als ik geen foto's erbij doe dan weet eigenlijk niemand waar ik het over heb zegmaar Er staat niets over papieren in de advertentie... Een advertentie van MP kan je niet in een link zetten geloof ik :S als je uitgebreid zoekt op MP met deze zin "talentvolle zwarte kwpn merrie" dan vind je de advertentie wel