Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:op de keuring zul je haar nooit zien, ze heeft een onderbeetje
merrieveulen schreef:waar de waarde van zo'n amerikaan vandaan komt, Joost mag het weten. Flicka is lief voor kinderen, zadelmak (koter reed er zo mee weg), in het tuig beleerd, en kan een leuk staaltje VD. dat zie ik geen van die dure rakkers doen, die planten zich alleen voort en laten zich bekijken... haha! daarbij zijn ze vaak monsterlijk (lees: niet) opgevoed. het is dan dat ze zo klein zijn, als ze 1,60 waren waren ze levensgevaarlijk. eigenlijk is het gewoon sneu. geef mij dan maar Flicka hoor, die is onbetaalbaar!
merrieveulen schreef:inderdaad. denk ook aan de bekende dwerggroei. toen Flicka gecheckt werd door de DA op de criteria voor het stamboek (haar tanden waren 100% recht, echt precies op elkaar!), vertelde de DA dat heel veel shetten tand- en kaakproblemen hebben. bij de minipaardjes zie je vaak problemen met de benen en de verhoudingen.
Citaat:ik heb heus lol met Flicka, met het klaarmaken en op de keuring zelf. maar daarnaast ben ik dagelijks actief met haar, lekker het bos in, zwemmen, fietsen, wandelen, en veel VD. ze is ook licht betuigd.