Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

peehtje schreef:Iedereen zegt : Als je een arabier kan rijden , dan kan je alle paarden rijden !!
OemmiejO schreef:Fyenna schreef:By the way, fotoverzameltopics mogen toch niet?
Nee.

? 
myrtheJ schreef:welshjes. Erg leergierig, maar met een uitgesproken eigen mening. De ouderen zijn vaak erg 'wijs'. Qua uiterlijk, die heerlijke kleine oortjes met dat eigenwijze koppie. Kunnen mooi lopen.
) Ik ben super blij met mijn arabiertje, hij kan erg mooi showen, enorm trots op zichzelf zijn, flink arrogant en dat straalt hij ook uit (Yummie!) Hij is erg verantwoordelijk, weet wanneer hij te ver gaat, maar kan wel erg koppig en eigenwijs zijn, is niet snel bang, maar buiten wel erg voorwaarts. Ik vind eigelijk alles geweldig aan ze. Maar ik moet wel zeggen dat ik op een mooi hoofdje van een welsh enorm kan vallen, zo lief
)
) en ijsjes, en welsh, en trekpaarden, en friezen, en ...

)
en hun koppies enz. enz.
: was van me pony in de wei afgevallen en ik moest toen huilen kon even geen adem meer halen.. 
gaat ze bij me staan ( ik nog steeds brullend
) word ik helemaal nat gelebberd
met kusjes en knuffels... netzo lang tot ik moest lachen

fjordnina schreef:Tja waarom fjorden? Heerlijk rustig, ook de dekhengsten. Zelfs daar kun je lekker mee staan tutten. Geen gebijt en dat soort toestanden maar lief, aanhankelijk en mensgericht. Waarom dan nog een ander ras?

: Ferro x Zeoliet x Variant)