Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Dierenartsen zien die ook niet zo vaak en zien de mogelijkheid dus wel eens over het hoofd..
rommie schreef:Ik zou aan je DA vragen of het idd een Roteb isDierenartsen zien die ook niet zo vaak en zien de mogelijkheid dus wel eens over het hoofd..

_anton_love_ schreef:Het is ook geen shet!!!!!!!!!
In zijn papieren staat pony! En het zijn goede papieren![]()
En ik weet dus niet wat voor ras het is! En ik heb al een keer een shet gehaf van 1.10 en die leek op een shet diet niet echt hoor als je hem in het echt ziet!
![]()
rommie schreef:Dieren Arts

. Maar heb je nog meer foto's van de zijkant / foto's van zijn tölt ??? Lest schreef:inderdaad een Roteb, iets anders kan ik ook niet bedenken. Maar heb je nog meer foto's van de zijkant / foto's van zijn tölt ???
Glossi schreef:Lest schreef:inderdaad een Roteb, iets anders kan ik ook niet bedenken. Maar heb je nog meer foto's van de zijkant / foto's van zijn tölt ???
Ja ik ben ook benieuwt naar een foto in tolt!!!
ben benieuwd wat voor spectaculaire tölt foto's we te zien krijgen

. Dit is denk ik gewoon een Shetlander. Misschien was zijn vader of moeder een kruising, dat hij nu gewoon wat groter is, dan de meeste Shetlanders. Maar een Shet van 1.18 is ook niet zo héél bijzonder, hoor
Lydian schreef:Een hele gewone shetlander... zit niks van IJslander in hoor!