Supertje schreef:Ik heb ook een tinker, en ja, met de bedoeling om er ook zeker mee de wedstrijdsport in te gaanZowel dressuur als springen.
Hij is E-pony maat, maar gaat toch echt tussen de paarden paarden springen.
Ik vind tinkers leuk (logisch, anders had ik er geen), maar ik wilde toch ook een paard waarmee ik wedstrijden zou kunnen rijden. En toen kwam ik Jordy tegen, al het goede van een tinker, maar wel een wat luxer type met 3 hele goede gangen, en bleek later, erg veel springvermogen. Een parcoers van 1.20 legt hij met gemak af, hoger is onder het zadel nog niet geprobeerd, eerst leren lijntjes rijden etc. In vrijheid had hij absoluut geen moeite met de 1.60.
En hij heeft ook nog eens een heel luxe koppie.
Jordy heb ik altijd al een super tinker gevonden! Ik zeg ook niet dat tinkers het niet kunnen, maar altijd moeilijker dan bv een KWPN-er, en ze zijn moeilijker te vinden
Zowel dressuur als springen.
), maar ik wilde toch ook een paard waarmee ik wedstrijden zou kunnen rijden. En toen kwam ik Jordy tegen, al het goede van een tinker, maar wel een wat luxer type met 3 hele goede gangen, en bleek later, erg veel springvermogen. Een parcoers van 1.20 legt hij met gemak af, hoger is onder het zadel nog niet geprobeerd, eerst leren lijntjes rijden etc. In vrijheid had hij absoluut geen moeite met de 1.60.