Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jas_horses schreef:Wat een leuke reacties allemaal
Mooie fjorden hoor
@ classic_life: mooie fjordenruin! en gefeliciteerd met de prestatie
@amber_: echt een leuke fjord zeg! heel mooi!
@Rosanne89: 7 fjorden?? wel veel! maar heel leuk! veel plezier er nog mee
Groetjess
jas_horses

Sunshine1 schreef:@ Dry, dankje![]()
een vraag aan alle fjordenberijders![]()
Als jullie aan het springen of dressuren zijn, samen met mensen die op 'normale paarden' rijden. Hebben jullie dan het id dat het bij die mensen beter gaat, omdat jij op een fjord zit, en zij op het 'normale soort?'

Linda1984 schreef:
Dit is een van mij paarden waar ik op rij, sven.
Hij is erg moeilijk om te rijden, het is zeker geen beginnerspaardje.
Toen ze Sven zadelmak hebben gemaakt, is dat waarschijnlijk met de harde hand gebeurd. Als gevolg daarvan is hij erg gevoelig in de mond en reageert hij erg fel op de hulpen. Met sven wordt ook gement. Als hij weer vaker voor de menkar komt dan zal ik een met hem naar buiten gaan. Ik rijd op dit moment alleen nog maar in de bak, omdat hij niet te 'vertrouwen' is onder het zadel (als hij er vandoor gaat zit er geen rem op)
Voor de rest is het echt een lieverd, als ik op stal ben staat hij altijd bij het hek te wachten op mijn aandacht. Ik rijd ook nog meerdere paarden, maar hij blijft dan geduldig wachten.

tobilover schreef:wat een leuk koppie heeft ze zeg!
Citaat:een vraag aan alle fjordenberijders
Als jullie aan het springen of dressuren zijn, samen met mensen die op 'normale paarden' rijden. Hebben jullie dan het id dat het bij die mensen beter gaat, omdat jij op een fjord zit, en zij op het 'normale soort?'
zolang ik maar goed zit en hij netjes loopt vind ik alles supper
! jas_horses schreef:Jentel, wat is jouw FjordxAppaloosa leuk zeg!
Erg apart,,
Groetjes

jas_horses schreef:Maar wie wilt er hier nog even gezellig over Fjorden praten??
Groetjes jas_horses
vivanes schreef:@ Dry: Ik heb er ook een van Fjelljon! Een 5 jarige merrie. Lekker pittig, omgang hartstikke braaf, hele ruime draf, springt erg goed (wat vaker voorkomt bij nakomelingen van Fjelljon heb ik gehoord??). Ik dressuur met haar en wil dit jaar gaan starten tussen de paarden. Voor foto's, zie profiel.
Ik schaam me diep