[edit] nouja het is maar hoe je het bekijkt

maar het is gewoon 'gefokt' ?

Niet vzh/dressuur/springen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sfiejj schreef:Haffiej_gurl, Tuurlijk niet.. Dat zeg ik ook niet, maar een haflingerhengst die goed kan springen en waarmee dan iemand gaat fokken vanwege zijn springkunst en ze willen nog meer haflingers die goed kunnen springen zijn ze wel voor het springen gefokt! En dat bedoel ik!
Haffiej_gurl schreef:Mag ik even;![]()
Marit heeft een superdeluxe haflinger, en heeft er zelfs keuringen mee gelopen. Ze weet heus wel wat van haflingers. BASTA!
Sfiejj schreef:Tja, ik blijf er bij dat het toch bestaatDie haflingerkenner kende iemand met een goede haflingerhengst en die wou graag een springgefokte haflinger, toen hebben ze die hengst met ook een haflingermerrie die goed kan springen laten paren. Dus zo kregen zij een springgefokte.. Dus ik blijf erbij!
Sfiejj schreef:Neeeeeee,, maar dat heeft er niks mee te maken, of hij het wel of niet kan, daarom is hij nog wel springgefokt! En Haffiej_gurl, ik heb ook kennissen die hebben nu een merrieveulen als kampioen, haflingerkenners.. En die weten er ook heus wel wat van.. Je weet gewoon niks meer te zeggen
Sfiejj schreef:Haffiej_gurl, Tuurlijk niet.. Dat zeg ik ook niet, maar een haflingerhengst die goed kan springen en waarmee dan iemand gaat fokken vanwege zijn springkunst en ze willen nog meer haflingers die goed kunnen springen zijn ze wel voor het springen gefokt! En dat bedoel ik!
Sfiejj schreef:Neeeeeee,, maar dat heeft er niks mee te maken, of hij het wel of niet kan, daarom is hij nog wel springgefokt! En Haffiej_gurl, ik heb ook kennissen die hebben nu een merrieveulen als kampioen, haflingerkenners.. En die weten er ook heus wel wat van.. Je weet gewoon niks meer te zeggen
Sfiejj schreef:Ja, want hij is er wel voor gefokt, maar hij kan het dus niet
Sfiejj schreef:En Haffiej_gurl, ik heb ook kennissen die hebben nu een merrieveulen als kampioen, haflingerkenners.. En die weten er ook heus wel wat van.. Je weet gewoon niks meer te zeggen
window schreef:Sfiejj schreef:En Haffiej_gurl, ik heb ook kennissen die hebben nu een merrieveulen als kampioen, haflingerkenners.. En die weten er ook heus wel wat van.. Je weet gewoon niks meer te zeggen
jeetje wat heb jij toch veel kennissen
maar idd springgefokte haflingers zijn der niet
als je een haf heb die goed kan springen kan die 9 van de 10 keer ook goed dressuur lopen
window schreef:Sfiejj schreef:En Haffiej_gurl, ik heb ook kennissen die hebben nu een merrieveulen als kampioen, haflingerkenners.. En die weten er ook heus wel wat van.. Je weet gewoon niks meer te zeggen
jeetje wat heb jij toch veel kennissen
maar idd springgefokte haflingers zijn der niet
als je een haf heb die goed kan springen kan die 9 van de 10 keer ook goed dressuur lopen