maar als ze geschoren is dan is ze wel ongeveer zo'n kleur zeg maar en dan die blonde manen.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar als ze geschoren is dan is ze wel ongeveer zo'n kleur zeg maar en dan die blonde manen..

)
phallie schreef:ik heb een voskleurig paard waarvan zijn moeder een palomino is
en ook arabies bloed heb
remsy schreef:@ xjesx nog een voorbeeldjes van zweetvossen dit zijn allen volbloed arabieren en die hebben dus nimmer de kleur palomino kun je het een beetje vergelijken met jou paardje![]()

griebels schreef:Die is door dezelfde fotograaf gemaakt als waar Remsy de 2 links vandaan heeft gehaald een paar berichten naar boven...
Op die pagina staat hij ook, maar dat zijn dezelfde foto's als in mijn onderschrift
phallie schreef:wow idd mooie fotos
ik zou ook wel van die mooie fotos willen hebben het is net of het zo uit een boekje komt
phannie schreef:phallie schreef:wow idd mooie fotos
ik zou ook wel van die mooie fotos willen hebben het is net of het zo uit een boekje komt
als je echt een keer ook zulke mooie fotos wil van je spetter, ik weet een super fotograaf, die heeft ook van mijn phan die mooie foto gemaakt van dr hoofd, 1e in mijn profiel, laat me weten via mail of je dit wil, krijg je zn nummer, hij is alleen niet goedkoop, maar wel resultaat!
jannico schreef:http://www.coloured-arabians.de/ kijk daar maar is rond die hebben een palamino met 93% arabisch bloed.Denk niet dat je ze met veel zal kunnen vinden.De reden hier voor is al eerder genoemt