Wie ook met draver in dressuur/spring sport?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:09

Oh, dat heb ik ook altijd! Ik rijd soms na de manegelessen, en dan staan alle kinderen met open mond te kijken naar hoe hard Never wel niet gaat

Dat is dan wel weer grappig Maar weer iets anders, ik werd laatst vriendelijk verzocht om niet meer te longeren in de buitenbak omdat ze te diepe sporen maakt. Ik dacht echt, van wat is dit nou weer :S Dan moet je maar geen dravers aannemen in pension, en de sporen zijn hetzelfde als dat ik rij.. dus mag ik nou ook niet meer rijden? Daar had ze geen antwoord op

Dabo

Re: Wie ook met draver in dressuur/spring sport?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:53

Ik krijg ook nog steeds complimenten... en dat is leuk, toch?
Dat ze zo 'gegroeid' is, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Echt leuk.

lovemaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:55

jah, bij mijne dachten ze eerst dat hij een steekje los had. hij deed soms ineens hele rare dingen, dan liep hij heel hard tegen de planken van de bak, of stote hij z'n kop heel hard aan een paal,,,heel vaag
maar hoe meer vertrouwen hij kreeg hoe liever hij werd, en nu is hij gewoon super bom vast

Dabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:02

hahaha OOK herkenbaar! Bella gaat soms als een gek met haar hoofd heen en weer, gewoon, zwaaien met die kop! hahahaha
Net alsof ze even de kolder krijgt ofzo, maar het is gewoon even een reactie op iets wat ik doe. Dat ze dus eigenlijk even wil zeggen: 'hoho baas, DIT snap ik even niet hoor'!!

@Natasja: Dat is echt belachelijk! alleen JIJ mag niet meer longeren?? echt stupide. Dan harken/trekken ze de boel maar weer vlak toch!?

Natasja_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:00

Ja, inderdaad! Ik trek me er gewoon niets van aan

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:16

Jeetje ik kom hier zowat nooit en nu zag ik ineens een topic over dravers wat leuk!

Ik ben al lid in het forum maarja dat zullen de meeste wel weten

Ik rij nog geen wedstrijden maar ga aankomend jaar samen met een stalgenootje (ook draver) starten. Ben nu al zenuwachtig maar heb er wel zin in.

Ik heb juist bij mijnes gehoord dat ie heel mooi galoppeerd Dus ik heb een plus puntje

Ik heb wel 1 keertje een onderlinge wedstrijd gereden maar er zijn niet zoveel onderlinge wedstrijden hier in de buurt helaas. En ik heb ook geen vervoer. Maarja ga gewoon officieel beginnen en zie het vanzelf wel!

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:18

Liberty galopeerd echt lekker idd
Evita nog niet erg in onze bak(logisch), maar in de les-bak gaat het al heel goed!(volgens Piet )

lovemaan

Re: Wie ook met draver in dressuur/spring sport?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 12:33

pfff, ben net terug van spring wedstrijd. ging best netjes, ik had alleen 2 balkjes helaas, maar dat was een foutje van de ruiter , beetje te korte wending
vanaaf heb ik nog dressuur selectie, maar dat zal wel niet alte goed gaan want maan is op rechts zo stijf als een hark... heeel raar, maarjah, we maken er het beste van

Dabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:08

succes hoor! En toch netjes gesprongen, 2 balkjes slechts
Hoe hoog was het parcours? Mijn dravertje kan nog niet springen, tenminste, ze zal het heus wel kunnen, maar ik heb alleen nog maar balkjes gelopen met haar

lovemaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 13:31

het was 80 cm volgensmij =) kep in de les aleens 1.20 m gespronge,,, ze hebbe een hele sterke achterhand dus kunnen volgensmij allemaal wel heel goed springen, ze moeten alleen ff de taktiek door krijgen =P