Taxatie topic shetlanders

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: Taxatie topic shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:48

ISabella: 600 die kan mooi lopen
Turbo: 220 (zit geen papier bij neem ik aan...wel een leuk beest )
Sosse: 200 maar wat een droppie zeg
Flash: 480
Dinky: 400

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:06

Ik heb er ook wel weer eentje...

Rachel v.d Beemakkers
vader: Parlington Angus
Zitten papieren bij...
4 jaar oud...
bruin met kopersnuitje...
Kan braaf aan touw meelopen en verder de normale dingen zoals hoefjes geven etc.
Is verkeersmak...behalve voor grote vrachtwagens...
Heeft geen exceem maar schuurt wel haar manen af
Is nu drachtig van Parlington Gucci
Ze is fokmerrie...en er kunnen kleine kindertjes op haar rug hobbelen...maar ze is niet zo sterk...en 88 cm. hoog...

Afbeelding

Afbeelding

Ben erg benieuwt naar jullie taxaties op deze pony...
Misschien vertel ik wel later hoeveel dit dametje als jaarling gekost heeft...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:24

Rachel v.d Beemakkers: 400 euro, leuk als fokmerrie verder niet

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:41

@isabell: sorry vergeten de prijs erbij te zetten, in ieder geval op 450 euro zou ik haar taxeren.

groetjes Elianne

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:44

rachel: ik zeg ook 400 euro, mooi klein en heeft papieren dus goed voor de fok en ze ziet er ook nog is mooi uit en is lief in de omgang.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 11:25

Flash: 450[goed bereden ,grote maat,goed in alles sowhat ,ruin vandaar 450 ]
Dinky: 200[ruin ,jong, kan ook best veel maar erg kleine maat vandaar 200]
Rachel:250 [merrie piepen,jong, maar ook kleine maat.]

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:35

[quote="maflingergek"]Eerst maar even taxeren zoals het hoort want ik hoop ook een aantal taxaties te krijgen over mijn shet!

- Summy: 500 euro, erg veelzijdige pony, goed bereden en lief in de omgang, fokwaarde helaas geen papieren, mooi van leeftijd alleen vind ik haar aftekeningen niet zo mooi, maar dat is dus persoonlijk.
- Gimmy: 450 euro, verkeersmak en kan voor de kar, helaas niet goed door bereden onder het zadel. Fokwaarde en lief in omgang, ook mooie leefdtijd.
- venita, 225 euro, zelf ben ik helemaal weg van jaarlingen , ook dit is weer een schatje, goede afstammingen, ziet er al wel groot uit (maar kan me vergissen) en heeft fokwaarde.
- Jimmy, 600 euro, mooie goed gekeurde hengst, helaas vind ik 84 wel groot voor een mini (moet echt 80 cm of minder zijn voor mij) pas 3 jaar dus heeft nog een hele toekomst voor zich, ziet er wel mooi uit en is makkelijk in de omgang.
- Floortje, 250 euro, geen paieren, ervaring ontbreekt nog, wel een leeftijd met een hele toekomst nog voor zich, ziet er lief uit en is makkelijk in de omgang.
- Summer, 150 euro, weer zo'n leuk jaarlingetje, helaas wel grote maat ( ik ben persoonlijke meer voor de mini's) zomerexeem en geen papieren.
-Zorro, 800 euro, ziet er mooi oud, helas geen fokwaarde, doet het super goed in de dressuur. (eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n verstand van) maar hij ziet er gewoon als een lieve en betrouwbare shet uit! Geniet er maar van!!!
- Kiki, 300 euro, mooi groot van maat, dus fijn om te berijden, merrie dus fokwaarde, helaas geen papieren, ik vind haar uitstraling persoonlijk niet zo moo, maar dat kan ook aan de fotoos liggen.
- Tinky, 150 euro, zoals gezegd kan nog niet veel, is wel al verkeersmak, geen papieren, ziet er nog niet zo mooi oud, is ook jaarling merrie dus fokwaarde.
- Nino, 450 euro klinkt als de idelae hengst, ik kan er niks meer over zeggen!!! in ieder geval nog veel plezier met hem!
- isabella, ook al zo'n erg mooie en fijne shet in de omgang, is ook goed in de sport en heeft fokwaarde en papiere, is mooi aan de maat en leeftijd. Echt een super leuke shet heb je, wees er maar trots op en geniet van haar!
- Turbo, 300 euro, wel ingereden, geen fokwaarde, ziet er gewoon uit, gee uitblinker!

@xxsummyxx: en wat is dit dan? kijk effe 1 bladzijde terug en ik heb er nog 10 getaxeert dus kijk voortaan effe goed voor dat je iemand een pm stuurt!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:31