Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De nieuwe stallen gaan kleiner zijn, ik gok 4x5 ofzo.
Alleen een beetje breder! Margriet loopt zowel in het tuig als onder het zadel. Eerst hadden we een oud vzh-zadel, maar ze was toen nog vrij "mager", omdat ze al die tijd met een veulen had gestaan. Daarna had Tom een westernzadel gekocht maar aangezien ik fallikant weiger om daarmee te rijden gaat die terug verkocht worden en rijden we nu terug met een vzh. 

Memuska schreef:Dank jullie voor de lieve reacties
@ pink_unicorn: de laatste tijd worden er steeds vaker foto's van mijn site gehaald, en daar kan ik niét mee lachen. Momenteel is mijn site gewoon offline en hetgeen ik nog online zet, daar komt gewoon een tekst door. Ik vind het zelf ontzettend storend, maar wat moet dat moet...
Margriet is trouwens gedekt (door Simon van Straten, een zwarte hengst) dus duimen jullie mee?
Ik duim zeker mee!

Cynderella81 schreef:@memuska; wat een super foto's! Vooral die dat (jij?) op Margriet ligt, daar lijkt ze erg kolossaal. Fantastische paarden!
Is Margriet net gedekt of is ze al bijna uitgerekend, en ben je van plan om het veulen te houden?
Dikke vriendinnetjes hoor, ik en ons Margrietje. Ze is best groot ook, uitgemeten 1.63m en om en bij de 1000 kilo - die wil je niet op je tenen!
Dus mochten we een andere hengst kiezen. Daarvan is ze tig keer geïnsemineerd, en toch werd ze niet drachtig. De dierenarts heeft daarop het sperma gecontroleerd en dat was van miezerige kwaliteit. Met de hengstenboer gepraat en we mochten een andere hengst kiezen, maar dat was hetzelfde verhaal: niet drachtig, kwaliteit waardeloos.
) hengstig en daarna niet meer terwijl ze daarvoor altijd netjes regelmatig was.
Veel succes met de zoektocht! 
. 

! Heb daar idd nog nooit van gehoord dus ben erg nieuwsgierig.