amigo4 schreef:wat is amigo toch een super mooi paardje he:P:P hahah ik ben romy die hem rijdt......
hoi,
Die Amigo is idd een hele beste!! veel plezier en succes met hem!!
gr,sas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amigo4 schreef:wat is amigo toch een super mooi paardje he:P:P hahah ik ben romy die hem rijdt......

als je de "moderne" arabieren ziet, los van pools/egyptisch/ etc. Het zijn (of waren) gewoon werkpaarden ! geen showmodellen
Mist schreef:Ik vind (maar ben daar ouderwets in- weet ik) dat helemaal geen "barrok" type.......maar gewoon hoe een AV er uit moet zien!
Die iele magere scharminkels die tegenwoordig "gefokt" worden alleen om het hoofdje........daar heb ik een hekel aan !
De mijne is russisch gefokt (Marco-Polo, Neptun, Pommeranet) en ook zo'n beetje dat model![]()
AV's staan (of moeten zeggen stonden?) erom bekend dat ze goed-doers zijn, dwz het maximale uit hun voer halen etc. etc. dat zou je nu niet meer zeggenals je de "moderne" arabieren ziet, los van pools/egyptisch/ etc. Het zijn (of waren) gewoon werkpaarden ! geen showmodellen
![]()
dit is mijn rus, hier 22 jaar oud:
Geen showmodel dus, maar "goed geconserveerd" keiharde droge benen, die niet eens weten hoe ze kreupel moeten lopen (in de 20 jaar dat ik haar heb) 1 brok temperament en pure energie onder je kont

www.arabonarabians.com