groetjess lies

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
H_surprise schreef:hihihgaat heel goed met surprise maar kom er nog steeds niet achter hoe julie de fotos er gelijk op zetten
![]()
groetjess lies
H_surprise schreef:[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HEECYOPB[img]
surprise eet meloen
horseranch schreef:He Wing, wanneer zien we jou en Tica op AVS wedstrijdjes ???![]()
Youko schreef:horseranch schreef:He Wing, wanneer zien we jou en Tica op AVS wedstrijdjes ???![]()
Hey Isabel, ik wil heel graag, maar ik moet wel even dooroefenen hoor.... Mijn paard kan het wel, alleen ik nog
jazz-fan schreef:Wat is Mango nu precies dan, staat hij ingeschreven bij het NRPS? hoeveel % arab is hij?
Citaat:hoezo mag hem hier niet plaatsen ofzo???
doen er toch wel meer hier??
mango schreef:jazz-fan schreef:Wat is Mango nu precies dan, staat hij ingeschreven bij het NRPS? hoeveel % arab is hij?
maar Sabrina wij kennen mekaar toch al iets langer of niet??![]()
dan weet je toch wel dat mijn schatje geen stamboekpapiertje heeft
echt heel jammer maar nix aan te doen, miss ga ik nog een x dna trekken maar op het moment vind ik het wel best !!
hoezo mag hem hier niet plaatsen ofzo???
doen er toch wel meer hier??
remsy schreef:en jeetje mango ik wist dit nog niet dan ben ik blij dat ie het nu goed heeft zeg![]()
groetjes bren
mango schreef:ja die 600 euro vind ik ook iets te veel, ik wist dat het veel geld zou gaan kosten maar 600 wist ik niet........
gaat hem niet worden dit jaar denk ikhad ik maar een boompje
ik weet het niet Diantha, ik heb wel met de oude eigenaresse gesproken maar waar zij hem 8 jaar geleden heeft gekocht die man is overleden, volgens haar was die volbloed maar dat kan je toch niet weten als je geen papier of moeder of vader weet dus dan houd het gewoon op, ik vind hem best veel op een arab lijken en wat tie uiteindelijk is maakt mij niet, hoop dat ik nog lang van hem kan genieten!!
Sabrina ik dacht dat je op de hoogte was van Mango zn best wel zielige jeugd, ik heb me vergist geloof ik. hij is al ukkepuk voor 400 gulden toen nog bij een boer weg gehaald onder de wonden, etc etc heeft ie nog een paar littekens van en is een paar x ondervoed geweest, op 4 jarige leeftijd is tie in beslag genomen door de politie omdat de eigenaar problemen met justitie had, bij die eigenaar stond ie met een groepje paarden ondervoed heel zielig maar nog levend, de politie heeft ze op de paardenmarkt te koop aangeboden en de stalhouder heeft hem echt voor een prikkie gekocht.
en toen heb ik hem gekocht!!
klinkt echt penny als ik het zo terug lees