Arabian Fever deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

H_surprise

Re: Arabian Fever deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:26

hihih Haha! gaat heel goed met surprise maar kom er nog steeds niet achter hoe julie de fotos er gelijk op zetten Verward
groetjess lies Doei!

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 14:55

H_surprise schreef:
hihih Haha! gaat heel goed met surprise maar kom er nog steeds niet achter hoe julie de fotos er gelijk op zetten Verward
groetjess lies Doei!

Hai,

Ik had er eerst ook erge moeite mee om foto's te plaatsen maar weet nu hoe Haha!
Je maakt eerst een account aan bij www.mijnalbum.nl daar download je je foto's als je dat hebt gedaan. Dan ga je op je foto staan in je album en klik je met rechtermuisknop. Dan ga je op eigenschappen staan en die klik je ook aan. Dan krijg je een venster en daar staat een URL adres. Die kopieer je en je gaat dan weer terug naar je verhaaltje op bokt.nl daar kopieer je je URL weer. en zet je aan het begin en einde van dat adres [img] en tada!!! je hebt je foto op bokt.nl. Knipoog

H_surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:09

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HEECYOPB[img]
surprise eet meloen Vingers aflikken

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 21:19

Afbeelding
Zo doet ie et wel Knipoog

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 21:40

H_surprise schreef:
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HEECYOPB[img]
surprise eet meloen Vingers aflikken

nou het is je bijna gelukt de url die staat er maar dan kan je beter die ff aanvinken met je muis helemaal en dan boven waar je kan typen die Img* aan klikken en dan is het hopelijk wel goed. Knipoog

H_surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 10:37

hee bedankt Pling ja dacht dat ik het ook zo had gedaan denk toch wat vergeten Bloos deze foto was van afgelopen week heel mooi weer en lekker meloen eten hihi sup wilde ook wel een hapje Haha! hihihi

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:39

Weer een Arabierentopic! Leuk!

Hier mijn 5-jarige Arabische Volbloed, Galactica...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:52

He Wing, wanneer zien we jou en Tica op AVS wedstrijdjes ??? Haha! Tong uitsteken

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:11

Ha wat leuk weer een Arab topic, moet ik ook maar weer mee doen he Haha! Knipoog
Hier een paar foto's van mijn lease Arabiertje Saké, ze is op het moment drachtig van Krimh (v. Komplekt).

Saké

Afbeelding

Afbeelding

Saké en ik samen Pling

Afbeelding

Trouwens Joepje, wat een mooie foto van Joep (samen met zijn vriendin), echt een mooi bekkie heeft ie Vingers aflikken Knipoog Wat voor afstammeling heeft Joep?

Gr. Melina

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:29

horseranch schreef:
He Wing, wanneer zien we jou en Tica op AVS wedstrijdjes ??? Haha! Tong uitsteken

Hey Isabel, ik wil heel graag, maar ik moet wel even dooroefenen hoor Knipoog.... Mijn paard kan het wel, alleen ik nog Haha!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:40

He wing jij en tica komen er wel hoor Haha!
Weet zeker dat jullie het super doen op wedstrijden......

Wie neit waag wie niet win Tong uitsteken

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:41

Youko schreef:
horseranch schreef:

Hey Isabel, ik wil heel graag, maar ik moet wel even dooroefenen hoor Knipoog.... Mijn paard kan het wel, alleen ik nog Haha!

Same here.... Bloos Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:46

Mijn arabische snoepje.....Yen!

Afbeelding

En onder zadel....ohhh zo braaf. Haha!

Afbeelding

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:28

wat een knappe paardjes allemaal zeg heb ze ook nog nooit gezien allemaal Haha! Haha!
nee leuk weer !!!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:13

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:10

Ookal is Mango geen Volbloed, hij is en blijft een schatje!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:14

hij is heel knap idd Haha! jammer dat hij zo vies is

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:09

Wat is Mango nu precies dan, staat hij ingeschreven bij het NRPS? hoeveel % arab is hij?

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 16:41

jazz-fan schreef:
Wat is Mango nu precies dan, staat hij ingeschreven bij het NRPS? hoeveel % arab is hij?

maar Sabrina wij kennen mekaar toch al iets langer of niet?? Haha!
dan weet je toch wel dat mijn schatje geen stamboekpapiertje heeft
echt heel jammer maar nix aan te doen, miss ga ik nog een x dna trekken maar op het moment vind ik het wel best !!
hoezo mag hem hier niet plaatsen ofzo???
doen er toch wel meer hier??

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 17:08

Citaat:

Was een gewone vraag.Als ik dat wist dan stelde ik die vraag niet dus jou reactie wat ik gequote heb lijkt me enigszins overbodig.. niet dan? Sigaar

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:13

mango schreef:
jazz-fan schreef:

maar Sabrina wij kennen mekaar toch al iets langer of niet?? Haha!
dan weet je toch wel dat mijn schatje geen stamboekpapiertje heeft
echt heel jammer maar nix aan te doen, miss ga ik nog een x dna trekken maar op het moment vind ik het wel best !!

Heyzz Mango Je schatje is een erg mooi beestje.
Ik zelf heb ook een Arabje maar geen papieren.
Hij is wel geschets door het arabische Vol.Stamboek maar als ik de volle papieren wil.(dus met dna trek.) Gaat dat me €600,- kosten. Hij is nu nog maar 10 mnd dus als hij op 4 jarige leeftijd komt en het is wat dan ga ik er ook pas aan denken of ik alle papieren wil. Gaat jou dat ook kosten???? En hoeveel arabier zit er in mango?
Hier een foto'tje van mijn schatje Knipoog
Afbeelding

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:05

ja die 600 euro vind ik ook iets te veel, ik wist dat het veel geld zou gaan kosten maar 600 wist ik niet........
gaat hem niet worden dit jaar denk ik Haha! had ik maar een boompje

ik weet het niet Diantha, ik heb wel met de oude eigenaresse gesproken maar waar zij hem 8 jaar geleden heeft gekocht die man is overleden, volgens haar was die volbloed maar dat kan je toch niet weten als je geen papier of moeder of vader weet dus dan houd het gewoon op, ik vind hem best veel op een arab lijken en wat tie uiteindelijk is maakt mij niet, hoop dat ik nog lang van hem kan genieten!!

Sabrina ik dacht dat je op de hoogte was van Mango zn best wel zielige jeugd, ik heb me vergist geloof ik. hij is al ukkepuk voor 400 gulden toen nog bij een boer weg gehaald onder de wonden, etc etc heeft ie nog een paar littekens van en is een paar x ondervoed geweest, op 4 jarige leeftijd is tie in beslag genomen door de politie omdat de eigenaar problemen met justitie had, bij die eigenaar stond ie met een groepje paarden ondervoed heel zielig maar nog levend, de politie heeft ze op de paardenmarkt te koop aangeboden en de stalhouder heeft hem echt voor een prikkie gekocht.
en toen heb ik hem gekocht!!

klinkt echt penny als ik het zo terug lees Haha!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 23:12

er is in een ander topic ook iemand bezig met dna onderzoek van haar paardje het wordt zoals ik het daaruit begreep goedkoper als je een vermoeden hebt van de vader want dan hoeven ze alleen daar maar het dna van na te checken en dat is wel wat goedkoper Knipoog (een heel stuk goedkoper)

en jeetje mango ik wist dit nog niet dan ben ik blij dat ie het nu goed heeft zeg Ach gut

groetjes bren

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:07

remsy schreef:
en jeetje mango ik wist dit nog niet dan ben ik blij dat ie het nu goed heeft zeg Ach gut

groetjes bren

bedankt Bren, hij heeft het nu super, gelukkig nu nog een welshje erbij en ik ben ook gelukkig Tong uitsteken Haha! !!

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:09

mango schreef:
ja die 600 euro vind ik ook iets te veel, ik wist dat het veel geld zou gaan kosten maar 600 wist ik niet........
gaat hem niet worden dit jaar denk ik Haha! had ik maar een boompje

ik weet het niet Diantha, ik heb wel met de oude eigenaresse gesproken maar waar zij hem 8 jaar geleden heeft gekocht die man is overleden, volgens haar was die volbloed maar dat kan je toch niet weten als je geen papier of moeder of vader weet dus dan houd het gewoon op, ik vind hem best veel op een arab lijken en wat tie uiteindelijk is maakt mij niet, hoop dat ik nog lang van hem kan genieten!!

Sabrina ik dacht dat je op de hoogte was van Mango zn best wel zielige jeugd, ik heb me vergist geloof ik. hij is al ukkepuk voor 400 gulden toen nog bij een boer weg gehaald onder de wonden, etc etc heeft ie nog een paar littekens van en is een paar x ondervoed geweest, op 4 jarige leeftijd is tie in beslag genomen door de politie omdat de eigenaar problemen met justitie had, bij die eigenaar stond ie met een groepje paarden ondervoed heel zielig maar nog levend, de politie heeft ze op de paardenmarkt te koop aangeboden en de stalhouder heeft hem echt voor een prikkie gekocht.
en toen heb ik hem gekocht!!

klinkt echt penny als ik het zo terug lees Haha!

Jeetje zeg ik wist niet dat Mango al zo'n verleden had.
Mijn ventje is ook niet echt goed verzorgt en een beetje aan de magere kant maar hij is gelukkig nog jong. En heb al de nodige problemen met hem gehad. Ik had hem gekocht met een wond op zijn been die vet ontstoken was maar daar ben ik mee naar de veearts geweest en zalf en antibiotica voor gekregen maar toch heeft die er een beetje last van. En met wandelen zijn we gepest door jongens die bierblikjes naar ons gooide zodat hij zo erg schrok en viel waardoor die 5 hechtingen in zijn been kreeg en 2 in zijn lip. Toen dat genezen was is die in het land in een hek vastgekomen te staan omdat iemand dat hek open had latenstaan. Grrrr!!!! Waardoor zijn hele achterbeen onder de schaafplekken zat en pees verrekt.Maar volgens de veearts komt dat ook allemaal goed. Ik heb me ventje nu al 2 mnd en deze problemen gehad dus ik heb met hem ook alleen maar problemen gehad. En het ergste is dat het allemaal niet zijn fout is. Ik weet een jaarliing is een Naarling maar dit is gewoon niet zijn schuld. Maar wat er met mango allemaal is gebeurt valt dit in het niets. De mijne heeft er niet geestelijke problemen mee. Ja een beetje want meneer vind hekjes nu wel een beetje eng.