Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TeamSpirit schreef:WAUH Welshfanatic!
die van jouw heeft echt een onwijs perfect welshneusje
youngster schreef:Welke victor bedoel jij??
Ik heb zelf namelijk een victor x Conquistador merrie. Deze mist ook wel wat welshuitdrukking in het hoofd. Maar ik laat haar dit jaar dekken door een hengst die dat zeker wel vererfd.
Wat wel belangrijk is bij de NWR's is dat er een scheut b bloed inzit, dan behoud je namelijk wel de welshuitdruking.
Tha_Niekje schreef:Haar merrie is van Marieton's Jasper en ik dacht dat mv. Flora's Hof Peter Pan (Carolien is toch een dochter van Desire, Jody?) maar die mv. kan ik helemaal naast zitten![]()

Sybelle schreef:youngster schreef:Welke victor bedoel jij??
Ik heb zelf namelijk een victor x Conquistador merrie. Deze mist ook wel wat welshuitdrukking in het hoofd. Maar ik laat haar dit jaar dekken door een hengst die dat zeker wel vererfd.
Wat wel belangrijk is bij de NWR's is dat er een scheut b bloed inzit, dan behoud je namelijk wel de welshuitdruking.
Sorry, het duurde even voor ik het papier mee had...
Vader: Victor H13130 van Dijkzicht's Red Gold en Sandy's Darine (v. Naivnyi)
Moeder: Coed Coch Bridget van Coed Coch Berwynfa (v. Tan-Y-Bwlch Berwyn) en Coed Coch Boda (v. Downland Chevalier)
Gaaf zeg! Bij Sunny zit er ook nog ergens Coed coch bloed in!Welshfanatic schreef:Tha_Niekje schreef:Haar merrie is van Marieton's Jasper en ik dacht dat mv. Flora's Hof Peter Pan (Carolien is toch een dochter van Desire, Jody?) maar die mv. kan ik helemaal naast zitten![]()
Caro is van Nathalie...
Nathalie is weer van Orchard d'Avranches x Gredington Viceroy
Dus de bloedlijnen zijn:
Marieton's Jasper x Orcahrd d'Avranches (Carolien de merrie)
Bjirmens Wytse x Bokkesprong Czardas (Fabian de hengst)
) dan vind ik die meer arabier dan Welsh K.
youngster schreef:Dan is het een halfzusje van mijn merrieGaaf zeg! Bij Sunny zit er ook nog ergens Coed coch bloed in!
heb je al eens een veulen gefokt uit die van jou?
Tha_Niekje schreef:Van Nathalie??
Ghehe... dat had ik niet gedacht... ik had echt op Desi gegokt... en anders misschien nog Linda...
Ik vind Nathalie echt een hele andere pony dan Carolien![]()

Mooie hengst!!!

ArwenLune schreef:
Tja sommige mensen kenne nie kijke... bovenstaand paardje word nogal eens aangezien voor een NRPS... nja zeg... Ik vind toch dat 'ie vrij typische Welsh-glimoogjes heeft en mooie oortjes...
(en het is een hele Cob, modern type)