ijslanders!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Naepir

Re: ijslanders!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:59

Wat leuk!
Een halfbroertje of -zusje van Naepir. Hyper!
Ik ben errrg benieuwd.

glodis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:12

Is er hier nog iemand van plan om mee te rijden 14 mei in Exloo?
Ikke wel, zit te wachten tot ik me mag inschrijven maarja moet nog maar ff geduld hebben.

Ik vind het zo jammer dat er behalve Exloo eigenlijk niks in de buurt is. Het eerste is pas bij Els van Weel of gaedingi, maarja dat is vanuit Groningen toch nog wel een eindje rijden.

Maarja moet maar eens mensen lief aan gaan kijken of ze me een lift willen geven. Heb net een paard gekocht dus die aanhanger rijbewijs moet nog maar ff wachten.

GROETJES!!!!!

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:16

ja dat probleem heb ik nou ook Boos! exloo is nog wel goed te doen, maar om nou helemaal naar oirschot o.i.d. te rijden... Dan zit het paard al gauw 3,5 uur i/d trailer! En dan moet ik mijn vader ook eerst nog eens zo gek krijgen om te rijden. Ik doe dus waarschijnlijk alleen nog exloo internationaal en jeugdwedstrijd in lieren. Heel misschien nog sport oosterhuizen, moet ik even zien. exloo 14 mei dat is toch kwalificatie voor sport a? haha dan heb ik daar weinig te zoeken denk ik Knipoog

glodis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:30

14 mei is inderdaad een kwalificatie wedstrijd. Maar exloo internationaal kan natuurlijk niet gemist worden!!

Helaas is mijn vader ook niet gek, en moet ik wel heeel lief kijken voordat hij wil gaan rijden met de trailer.

Het is hier trouwens vet mooi weer. Ga zo maar eens rijden, ik krijg hier echt zo'n vakantie gevoel van.
Helaas is het geen vakantie volgende week 2 toetsen Boos!

Leelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:30

Ja, jammer dat Oirschot te ver weg is voor jullie. Ik vind op mijn beurt Exloo weer te ver. Dus daar ben ik nog nooit geweest. Knipoog

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:58

Citaat:
Maarja moet maar eens mensen lief aan gaan kijken of ze me een lift willen geven. Heb net een paard gekocht dus die aanhanger rijbewijs moet nog maar ff wachten.

En wat voor paard
Kwijl

Ik heb hetzelfde probleem De tweepaardvrachtwagen staat op mijn duizend dingen die ik nog wil hebben Haha! Knipoog Ach ja blijft er altijd wat om van te dromen

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:03

hé glodis, heeft jou paard toen ook mee gelopen met die verkoop show in exloo?

glodis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:35

HAHA Haha! ja Virkinu, het is zeker een lekker paard, en ja Maartju ze liep ook mee met de verkoopdag en ze liep toen ook als een trein. Knipoog
Ben ook super blij met haar, ik kan in ieder geval nog veel groeien met haar.

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 00:44

Ik rijd ook ijslandse paarden, ben vooral bezig met het inrijden van de jonge merries, erg leuk allemaal.
8april rijd ik zelf niet mee, maar ik kom jullie wel aanmoedigen!!
Ss ff kijken of ik ondertussen al in de huiskamer mag!!!!

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 08:30

glodis schreef:
HAHA Haha! ja Virkinu, het is zeker een lekker paard, en ja Maartju ze liep ook mee met de verkoopdag en ze liep toen ook als een trein. Knipoog
Ben ook super blij met haar, ik kan in ieder geval nog veel groeien met haar.

Marjolein had toen al tegen mij gezegd (maar dat was in juli ofzo) dat het een heel leuk paard was. Maar toen had ze al een hele tijd stil gestaan en om de een of andere reden ben ik toen niet wezen kijken... Achter af wel jammer,want toen ik haar op de verkoopshow zag! Kwijl Maarja, écht jammer is het niet, want ben natuurlijk ook erg blij met mijn paardje Haha!

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:54

Funi gaat nu weer lekker kort in z'n vacht zitten, hij wordt weer wat donkerder en de wildstrepen op z'n benen komen weer terug.
Ik zal nog s een foto opzoeken van hem in zomervacht. (in de sneeuw issie ook erg leuk)..
Z'n manen groeien ook nog steeds!!
Helaas is er nu bij ons op stal droes. Verdrietig Alle activiteiten kunnen nu niet door gaan.
tot nu toe is dit ijslander topic gelukkig goed te volgen!

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:01

Hoe gaat het met Funi? Hoe lang heb je hem al?Vertel.....
Iris

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:59

Ik heb Funi sinds 4 september 2004. Het gaat nu heel goed met hem. Hij krijgt steeds meer bespiering op zn rug en hals. hij kan ook al bijna de buiging. Mijn moeder rijdt ook een aantal x in de week op hem. Hier nog een foto van hem in de zomer vorig jaar en een van in de sneeuw:
Afbeelding
Afbeelding
Dat ie zn tong uit stak wist ik niet toen ik de foto maakte Pling

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:01

Die sneeuw foto is wel een beetje klein, dat ie zn tong uitsteekt zie je niet eens.

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:05

haha wel btje klein ja Tong uitsteken maar mooi paardje joh! echt leuk Haha!

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:20

nog 1tje dan van in de sneeuw....
Afbeelding

als t goed is is deze groter

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 19:31

hey glodis
het is wel die faxa die ij bedoelt wat cool dat jij een dochter van haar hebt ingerenden. weet jij ook hoe oud faxa toen was toen zij dat veulen kreeg??? ik weet wel dat faxa dol is op veulens. 2 jaar geleden kreeg een andere mrerie van ons een veulen en faxa ging melk geven:D best vaag maar ja,

groetjes

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:14

Leuk om te horen dat het zo goed met Funi gaat! OK dan!
Ik ken de oude eigenaren van Funi, heb een tijd lang aan hun les gegeven en heb zelf ooit op Funi een wedstrijd in Exloo gereden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:11

voor dit soort gesprekken is er het IJslander topic in de HK, ik zet hier dan ook een slotje op.