Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serval schreef:
Dit is Serval heb haar gekocht als Welsh Cob x Arabier maar begin steeds meer te twijfelen of er uberhaupt Arabier in zit.....boeien ook ze is super gaaf en helemaal van mij !![]()
Die Boris.......mijn lievehemel......wat een prachtbeest !!!!!
Ik kan me nog heel goed herrineren dat er een aantal bokkers waren die mij ten sterkste afgeraden hebben om met "zo;n merrie als de mijne" te gaan fokken omdat ze al een mix is en er dan weer een mix veulen zonder papier op de wereld zou komen. Dit is zo lachen als ik al die mensen zie en hoor over hun prachtige mixen ! Zo zie je maar dat mensen en hun kruising-paarden echt wel heel tevreden, trots en blij zijn met wat ze hebben.......super die vuilnisbakkies![]()
![]()
![]()

? Waar
ROMEOLOVER schreef:jullie mogen raden.Als die link het tenminste doet
http://www.mijnalbum.nl/album=DYLO7CXA
zeg dan even of tie het doet

))

Serval schreef:De link doet het. Wat een skatje om te zien. Elegant en toch stevig. Hmmm....Ik zelf denk Haflinger x Arabier.

ik eet liever paarde vlees dan koeie vlees. Maar goe, ik wil niet helemaal een discussie hier beginnen en het topic verklieren.
punkies schreef:wat een leukerd allemaal, eigenlijk helemaal geen lelijke
ingeo dit van jouw is vet!
? hij is nou ondertussen één jaar ouder, en nóg leuker, maar daar heb ik (nog) geen foto's van.
. punkies schreef:serval die van jouw! waah wat een super beest!
dank u dank u.......ik zal Serval zeggen dat ze intrek is.....

!!!!!!!!!!!!!