dobbel schreef:gaat de blv nog wel door
Ja hoor, en alle leden zijn welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:gaat de blv nog wel door
dobbel schreef:omdat hij volgens mij niet rechtsgeldig is en dus iedereen voor niks gaat.
En niet alleen volgens mij maar volgens meerderen.
kiss schreef:dobbel schreef:omdat hij volgens mij niet rechtsgeldig is en dus iedereen voor niks gaat.
Die discussie heeft al plaatsgevonden op dit forum
http://pub1.bravenet.com/forum/26561346/[/url]
Citaat:omdat hij volgens mij niet rechtsgeldig is en dus iedereen voor niks gaat.

Dus als iemand mij even helemaal op de hoogte wil brengen? Jean schreef:o en ik kan jullie natuurlijk een live verslag geven van de vergadering in Ierland in Naas
Sokkebok schreef:En komt er nog een verslag van de vergadering in de Bilt?
)CarS schreef:Sokkebok schreef:En komt er nog een verslag van de vergadering in de Bilt?
Lees eerst het verslag van Ierland maar eens dat is al schokkend genoeg!!!!
viewtopic.php?f=51&t=375797
CarS schreef:Sokkebok schreef:En komt er nog een verslag van de vergadering in de Bilt?
Lees eerst het verslag van Ierland maar eens dat is al schokkend genoeg!!!!(als je ICS lid bent dan toch)
viewtopic.php?f=51&t=375797
Jean schreef:Waarom zou je iet als je paard in het ene stamboek staat zelf lid kunnen zijn van het andere en dan bij beide meedoen met de leuke activiteiten, ik ben ook al een paar jaar lid van beide
snowdon schreef:Jean schreef:Waarom zou je iet als je paard in het ene stamboek staat zelf lid kunnen zijn van het andere en dan bij beide meedoen met de leuke activiteiten, ik ben ook al een paar jaar lid van beide
Tja, er zit nog altijd een leuk kostenplaatje aan verbonden