Wij laten jullie ook wel in jullie waarde hoor, en het is ook niet de bedoeling dat jullie je beledigd voelen of afgekraakt ofzo. Maar de TS vraagt waarom mensen negatief zijn over dravers, en wij lichten die kijk op de zaak gewoon even toe..
Dat van die fijn springende draver was idd sarcastisch, want ik heb persoonlijk nog nooit een goed springende draver gezien (het hele pakketje hebben we het dan over he!)
En dat punt van de recreatie is nou precies mijn punt, ik geloof best dat ze daar prima voor zijn en dat ze heel lief en leuk en braaf zijn enzo! En ik vind het ook allemaal prima, leuk, super, gaaf, tof enzo als mensen met een draver in de sport willen rijden hoor! Niets daartegen.
Dan nog even, ik word liever niet vergeleken met de blijkbaar verwende trutjes van jouw club, lovemaan, want zo een ben ik er dus absoluut niet, en als je dacht dat ik niet hard hoefde te werken voor wat ik 'gekregen' heb, dan heb je het ook verkeerd (sorry hiervoor, maar ik voelde mij daar even persoonlijk door aangevallen

)
Maar goed, het leuke is, de TS stelt in de titel een vraag, waarop ze antwoord krijgt, en dan gaan jullie allemaal in de verdediging! Stel dan geen vraag!!
En jullie weten best dat ik gelijk heb wat sport betreft, maar jullie zijn te eigenwijs om het toe te geven