De opa van kim is sonny en d'r pa de SAINT DA OLYMPE
foto;s profiel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. wou dat ik het eerder had geweten dan had ze misschien nog geleefd.
) wordt die nog voorgebracht op de hengstenkeuring van de NAS? Zover ik weet waren er namelijk maar 5 hengsten in de kleine en grote maat aangemeld, waarvan 2 import, en die 3 andere ken ik. Zit deze dus niet bij.....maar misscien is ie later aangemeld? Zou wel leuk zijn, want 5 hengsten is niet veel. Wie weet zie ik hem de 29ste dus wel op de HK. Neonlight schreef:
eVeLyNtJuHhH, ik heb net in je profiel gekeken. Die nakomeling van jouw merrie (was het nu BamBam of zo, ben de naam nu al weer kwijt) wordt die nog voorgebracht op de hengstenkeuring van de NAS? Zover ik weet waren er namelijk maar 5 hengsten in de kleine en grote maat aangemeld, waarvan 2 import, en die 3 andere ken ik. Zit deze dus niet bij.....maar misscien is ie later aangemeld? Zou wel leuk zijn, want 5 hengsten is niet veel. Wie weet zie ik hem de 29ste dus wel op de HK.
Misschien zie ik jou dan ook wel, weet alleen hoe je eruit ziet:P Majah denk dan ook inderdaad dat hij zich later heeft aangemeld. en hij heet idd Bam-bam;)

nadezda schreef:ik heb er ook 1 maarja ze is 1 kleurig dus geen echte, haar ouders zijn beide wel appies.