Wie heeft er ook een Andalusier?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:00

Morgannah schreef:
Wowwww dat was even kamerbreed genieten Haha!

Heb zelf een half andalusier/kwpn ruin van 6 jaar (zie profiel) en vindt hem zelf een stuk, maar ja wie vindt dat niet van zijn eigen paard Clown
Hoop alleen nog dat zijn manen wat langer worden, ben langharig typje Schijnheilig , zijn staart heeft al wel die prachtige volle slagen.

Dankje Morgannah. Ik hoop dat je heel veel plezier met Amon zult hebben. Als zijn Anda karakter overheerst dan zal dat zeker lukken. Hij heeft igg wel al de Anda kwajongenstrekjes las ik. Zelfs mijn merrie heeft die en ach ik kan er tegenwoordig wel om lachen.

Een enkele keer kan ze het bloed onder mijn nagels vandaan halen en hoewel ik eerst door bleef gaan totdat ik mijn zin had (wat veel stress opleverde voor allebei) stop ik nu maar gewoon en ga een ander keer verder en dan doet ze echt 200% haar best.

dagmar

Re: Wie heeft er ook een Andalusier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:22

Sansjo schreef:
Hallo mensen,

Wie is er ook de trotse eigenaar van een Andalusier? Graag zou ik in contact komen met deze mensen om eens wat ideeen en ervaringen uit te wisselen. Ikzelf het een 4 jarige donkerbruine Andalusier ruin.

hallo,

ik heb ook P.R.E. een hengst van 6 jaar hij heet Comprador VIII(schimmel) ben natuurlijk erg trots op hem.

gr. dagmar

lodepoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:12

Leuk! Heb je foto's van m?
Ben benieuwd!

groetjes Lidewij

dagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:54

hallo,

ja die staan op paardenfoto.nl onder het 10-jarig lustrum andalusier vereniging en dan bij les rafaël soto werken aan de lange lijnen. die van mij heeft alleen een singen om geen dekje op.(de donkerste). dus veel kijk plezier naar mijn kanjer Knipoog

groetjes dagmar

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:47

lodepoot schreef:
Idra, jou anda blijf ik echt heel mooi vinden. De foto's in je profiel zijn leuk. Mn zus heeft ook een anda hengt, helaas woont ze in oostenrijk. Het zijn zulke mooie beesten *LOL*

Dankje Bloos
Ik geloof dat ik ooit foto's heb gezien van die anda van je zus Knipoog Was een mooi paard, gaf zij daar geen shows mee?

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:54

@Dagmar Comprador heeft het je niet zo makkelijk gemaakt daar op het lustrum he.. We hielden ons hart vast dat hij maar niet los zou breken. Maar gelukkig draaide hij telkens alleen naar je toe. Aan het eind van de les snapte hij in ieder geval wat de bedoeling was. Leuk paard trouwens!

dagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 08:34

THNX Haha! nee klopt, het is ook niet het makkelijkste paard om mee te werken, maar dat maakt het juist leuk vind ik. ennuh bonfire was ook geen doetje Knipoog

groetjes dagmar