Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djilan schreef:Zijn er hier ook mensen die een draver hebben die nooit op de baan heeft gelopen? Ik ben nl wel benieuwd hoe de galop van die dravers is....
promptertje schreef:Djilan, mijn paard heeft wel op de baan gelopen, maar ze heeft een prima galop. Is eerder een kwestie van aanleg dan van wel of niet gekoersd hebben. Haar vader had erg veel Engels Volbloed in zijn stamboom, daar zal het wel door komen.
Djilan schreef:Met afstammingen ben ik wat dravers betreft helemaal niet bekend. Ik ken eigenlijk alleen Manza Buitenzorg een beetje omdat ik denk dat dat de papa is van mijn (halve) draver... (denk draver x arabier, maar heb geen papieren)
Ik ben op zoek naar een jong paard voor de endurance vanaf het voorjaar 2005 en ik ben aan het kijken voor een:
arabier
draver
arabier x draver
arabier x engels volbloed
Ik wilde eerst geen draver, maar ze zijn wel sterk en erg goedkoop. Dus heb ik hem opgenomen in mijn rijtje
Het moet een dier zijn met een goede draf en makklijke galop van niet ouder dan 5 en nog onbereden.