Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:Je vind toch niet mijn forum een zooitje?/ja bedankt ik heb er net gekeken en ik vind het echt een zooitje.
ik heb wel een paspoort van de ics maar ben verder geen lid heb tenminse geen contributie betaald en ik heb me net lid gemaakt van de nts meschien dan nog maar mijn paspport laten aanpassen.
ik ga het in iedergeval goed in de gaten houden.
Maar dat het een zooitje is in het bestuur is nou net de reden waarom wij dit doen.. Dus wacht nou nog even met dat paspoort..
Ik hoop en denk dat we met de support die wij nu hebben, Wim en Marijke kunnen vervangen en er een goed bestuur neer kunnen zetten. Want aan de ICS als vereniging en de Irish Cob als ras is niets mis!! Alleen die vervelende voorzitter...
Koetje4"]
[quote="Bonte schreef:He, he, eindelijk gerechtigheid. Het bestuur van het NST verspreidt dit nieuws ook nooit!!!!
De waarheid mag voor mij door iedereen verspreidt worden.
sproetendame schreef:En verder spreek ik de wens uit, en die komt echt uit de grond van mijn hart, dat er met het vertrek van Wim en Marijke nu eindelijk eens een einde komt aan die vete tussen de twee stamboeken.
Rest mij jullie allen hele gezellig en warme kerstdagen te wensen en een super voorpoedig 2005 met een nieuw, positief, open en vooral constructief ICS Bestuur (ook richting het NST)
Jasmine
Ik wacht in ieder geval tot het voorjaar met het inschrijven van mijn 2 mooie dames(dan kan ik die 2 smeerkezen eerst lekker wassen!!) , maar ik vrees dat het ICS door deze hele toestand toch wel een aantal inschrijvingen mis zal lopen. 
Zomaar even 2 plaatjes om de sfeer wat op te lichten
Bambi37 schreef:Misschien nu even wel, maar zoals het nu was kostte het slechte bestuur ook al veel leden, of zorgde ervoor dat leden weggingen alleen maar door het bestuur... Als wij straks een goed nieuw bestuur neer kunnen zetten, en een aantal punten op het gebied van bijv. keuringen grondig aanpakken, dan denk ik dat het op de lange termijn het stamboek alleen maar vruchten kan afwerpen...... maar ik vrees dat het ICS door deze hele toestand toch wel een aantal inschrijvingen mis zal lopen...
Mariska_28 schreef:Misschien nu even wel, maar zoals het nu was kostte het slechte bestuur ook al veel leden, of zorgde ervoor dat leden weggingen alleen maar door het bestuur... Als wij straks een goed nieuw bestuur neer kunnen zetten, en een aantal punten op het gebied van bijv. keuringen grondig aanpakken, dan denk ik dat het op de lange termijn het stamboek alleen maar vruchten kan afwerpen..