shetlander

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:35

heb ook een shetlander

Gaby van de Nijstad

Ze loopt voor de kar mijn vader is er net mee begonnen en ze wordt bereden kent alle oefeningen uit de Z maar heeft met vorig meisje in 1 jaar naar L1 met heel weinig wedstrijden. ALs iemand nog interresse heeft in het uitbrengen van haar op wedstrijden is welkom hoor maar ze wordt al wel bereden maar niet echt serieus en dat vind ik jammer. Ze kan ook super springen!

ZE is 1.07 m hoog en vosje met lichtere manen en staart en kolletje!

dus dat was als iemand echt interres heeft in rijden van haar op wedsrijden moet je mijn maar mailen of PB dus

groetjes joyce

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:00

Ik verzorg een shetje, Oscar! Lovers Hijs echt heel lief en stronteigenwijs, haha Vork Ik ben altijd al dol op shetties geweest, de eerste paardrijles was ook op een shetlandertje Lovers Foto's van Oscar vind je in mijn profiel Lachen

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:36

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:41

Hallo,

verzorg zelf 2 shetlanders waarvan 1 helemaal die ik verzorg en de andere mijn vriendin maar het zijn wel samen onze verzorgponys Haha! .
Ik wou graag een shetverzorgen omdat ze super gezellig en lief zijn en ook veelzeidig.Toevallig kochten de ouders van de vriendin van mijn broer er een en nu verzorg is ze
ben zo blij

groetjes may