Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Peterina schreef:Heb de foto's op je site ook bekeken en kan daar geen schimmel terug vinden op het palominotje. Van die foto's zou ik bijna durven zeggen dat je geen schimmel hebt !
skara schreef:Wauw die smokey black hengst Chablis is echt prachtig. Vooral die kleur op de 2de foto!
. Ze kwam van een palominostoeterij uit Tjechie, echt een grote mooie merrie. Uiteindelijk waren we Z dressuur en heb ik nu ee 4 jarige vosruin van haar, hij is wel 1.80 mtr. Door de merrie te kruisen met een vos, hoopte ik op een palomino, 50% kans, maar het is dus een vos geworden met hier en daar een palominovlekje, wel grappig
) ik wist helemaal niet dat deze kleur daabij voorkwam? Standaard is toch bruin, vos of zwart en een enkeling met vlekken (ohja en schimmel)kadans16 schreef:Yep een KWPN'er van Master (v. Maigraf hann xx) zijn moeder is een valk dus t zal wel een genetisch foutje zijn of zo.Verder geeb palomino's in zijn stamboek.maar een halfbroer van hem is wel weer een valk..