glen king hill 6x
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Monique_2 schreef:Hoi Irma,
Ja ook ik ben hier al een tijdje stil aan het rondsnuffelen. Met mijn Tinkers gaat het prima, lekker rond en gezond. Wat goed dat je merrie een mooie 2e premie heeft behaald. Helaas was ik er niet in Houten dus heb ik haar niet kunnen bewonderen. Zet maar gauw foto's in je profiel
![]()
Monique_2 schreef:Ik was in Ees toen de veearts naar Zidane kwam kijken. De va vond het maar een stumper. Zijn knieen achter waren zo slecht dat zelfs een leek kon zien dat hij beroerd liep en er echt last/pijn van had. Omdat Henk zo`n paard niet in de fokkerij wou houden heeft hij hem maar zelf eruit gehaald...Als ik het me goed herinner stond Zidane 3 jaar geleden ineens in Ees bij Janssen te koop. Ik heb toen via de telefoon info gevraagd omdat ik geinteresseerd was. Ik kreeg te horen dat het een plaatje van een hengst was maar dat hij veterinair niet goed gekeurd zou worden. Waarom weet ik niet meer het is ook alweer een tijd geleden.
yarka schreef:Allereerst dank je wel..Hoi Mariska,
Vraagje...welke hengst is de vader van Dipsaus?
Ik heb ff de foto's bekeken, en dat ziet er wel goed uit.
(Ben me namelijk aan het oriënteren in de hengsten, wil volgend jaar mijn merrie laten dekken)
Mariska_28 schreef:Ik was in Ees toen de veearts naar Zidane kwam kijken. De va vond het maar een stumper. Zijn knieen achter waren zo slecht dat zelfs een leek kon zien dat hij beroerd liep en er echt last/pijn van had. Omdat Henk zo`n paard niet in de fokkerij wou houden heeft hij hem maar zelf eruit gehaald...
Maar zijn sperma was wel super hoor....
Echt een prachtige hengst. Bij het dekken hebben we ook nog nagedacht over John Boy (maar die viel in het echt een beetje tegen...erg klein).
)
) vind ik erg geslaagd, en daarom:
.[/list][/list]