Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
suppie schreef:Hoi,
Ik zoek mensen met een new forest en e.v.t. foto's daarvan. Zelf heb ik ook een new forest pony waar ik helaas geen ouders van weet ze is wel in het stamboek ingeschreven want ze heeft een boompje op haar kont alleen hebben niks er bij gekregen toen we haar kochten. Voor degene die mijn pony wil zien kan je kijken op mijn site want ik weet nog niet hoe ik ze in mijn profiel moet zetten. Mijn site is http://groups.msn.com/suppiez2
xxx Suppie!!!

Tis een 9jarige merrie, 1,51m, genaamd Kimberly en haar afstammeling: Roy x Anydale Nico. Verder zitten de fokmerrie Oosterbroek Adine en Nadine ook in de moederlijn. Ze heeft iets te veel % Golden Wonder in haar, maar dit is voor mij geen probleem, omdat ik tohc niet mee haar fok. Tis een super sportpony
(he Spekky?
) en ik spring Z met haar, mag al ZZ starten en ik dressuur L1(mag bijna L2). Ze heeft in de box en in t weiland niet echt een aangenaam karakter, maar als je haar uit d'r box haalt of op wedstrijd gaat is ze super braaf. Hieronder wat foto's van haar:
Ze is drachtig van De Mensinghes Rinaldo. Eldamir is een erg brave pony en ik heb haar net beleerd en ze heeft nog nooit gebokt oid, heel lief dus.
Zij is een Jasper x Roy, en dus familie van m'n eigen New-Forester. Ze is van Jan Zijlstra> John Forest Stable en daar heb ik mijn pony ook van gekocht en ik rij/beleer wel meer pony's voor hem. Hieronder foto's van Eldamir, waar een ander meisje haar even rijdt, dit was de 2e keer dat er iemand op haar zat.
\
) Mister Almanzo, deze pony heb ik vorig jaar beleerd en is verkocht na de hengstenkeuring(waar ie net als zoveel anderen niet doorkwam) naar een bekende menner en zijn dochter rijdt dr(wedstrijden misschien al inmiddels) op. Echt een leuke pony, maar ik heb geen foto's van m. Wel heb ik foto's van zijn volle zus Savannah Lady, ik heb haar 2 jaar geleden beleerd en nu rijdt Anita Senneker wedstrijden met haar en dit gaat erg goed. Ze mag na 3 springwedstrijden al L starten en met de dressuur gaat het ook prima. Zij is dus een Brandy x Anydale Nico. Saf en Almanzo zijn dus beide half-familie van mijn pony. Hieronder een foto van Saf:
Ineke2 schreef:Ik heb een New Forest pony van 17 jaar (morgen is ze jarig)
Ze heet: Offem Artimes op papier, maar roepnaam is gewoon Arti. Het is een roodvoskleurige merrie zonder aftekeningen.

marije1987 schreef:Fotoooooo's!!??
: