wie rijden er allemaal op een dravertje?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:59

ik had een franse draver (zwarte merrie)die heb ik helaas moeten verkopen omdat t niet meer ging met de mede eigenaar binne 1 week zat de galop er in en na 5 mnd liep mijn kleine der zo mee aan t halster door de bak schijnt naar oostvoorne te zijn gegaan dus als iemand op het strand een zwarte franse merrie 165 tegenkomt ps kon heeeeeeel hard galopperen (70kmpuenmeer)en de tolt heerlijk buitenrijpaard

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:41

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:59

Ik rijd ook een draver, hij is nu 10 en het gaat wel goed.
We rijden vooral dressuur maar springen kan hij ook heel goed,
galopperen gaat prima, simpele zijgangen ook alleen met overgangen heb ik nog veel moeite.

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:33

Lekker origineel, maar ik heb ook een draver. Domenic Compean.

Voor foto's kan ik je naar mijn profiel verwijzen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:32

Ik heb vandaag ook op een draver gereden (van een vriendin) we gingen hem leren springen, maar ik geloof dat hij het concept nog niet helemaal doorheeft. Ze rijdt er voornamelijk dressuur mee, en af en toe buiten, maar hij is niet zo verkeersmak (llees: bij een tractor gaat hij er vol vandoor) Toch heb ik sinds ik Rusty ken, een positiever beeld van dravers gekregen, het is een echte schat!!

Jazzebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:48

We hebben vandaag onze tweede draver gekocht!! Ze is voor mijn vriend. *LOL* Jaja hij rijd sinds kort ook. We gaan waarschijnlijk western rijden ik rijd mijn eigen draver nu ook western gaat erg goed!!
Ze komt zondag dus ik ben benieuwd wat Lidy er van vindt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:22

Ik heb nu 9 jaar een draver, genaamd Gossiemijne. We zijn erg dol op hem, schat van een beest, erg ondeugend, maar goudeerlijk. Hij werkt graag voor je, springen vind ie super en natte voeten heeft hij een hekel aan, net als van regen..Helaas mag hij haast niet meer bereden worden, zo 2 keer per week 20 minuten en dan niet intensief, geen kleine voltes etc. Veel stappen buiten dus..Zijn gewrichten zijn versleten en zn ligamenten zijn niet in orde, weet niet precies hoe dat uit te leggen..Hij is helemaal op, dus we tuttelen erg veel met hem, alleen erg sneu dat hij niet meer kan doen, wat hij altijd het liefste met je deed en dat is voor je werken.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:15

Heey Frank,een kennis van ons heeft een draver en die heet Michael Compean.Die koerst nog.Echt een schat van een paard!

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:51

Ik heb ook een draver, les ook met hem! Overgang van draf naar galop gaat nog wat moeizaam (wil niet laag ingesteld blijven) maar we komen er wel!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:18

Preddy schreef:
Ik heb ook een draver, les ook met hem! Overgang van draf naar galop gaat nog wat moeizaam (wil niet laag ingesteld blijven) maar we komen er wel!

hoe heet ie??

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:23

Ed! Hhaha geen mr Ed, gewoon simpel Ed.. Maar Eddy roept wat makkelijker op het weiland!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:52

Ik heb een draver gereden, wat een drama....
Ze was nog niet zolang onder het zadel, maar ze was ingereden op de renbaan! Ze liep al wel een tijd voor de sulky. Normaal gaat een draver moeilijk in galop, maar mevrouw ging er in galop vandoor

De bak wou ze niet in, ging dan bokken/steigeren/achteruit lopen..

Ik had niet genoeg ervaring (reedt toen nog niet zolang maar was daar als het ware opgegroeid dus mocht haar wel rijden), dus ben er toen meegestopt.

Ook reedt ik daar vaak op het paard van mn tant die moeilijk in galop ging maar met kleine trukjes ging hij wel Clown