.Maar het ging mij om de uitspraak dat bovenstaande lastiger is als ze gekoerd hebben of getraind zijn.
Dat is niet zo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
tones schreef:Rex en Peter zijn toch wel de dravers die mij het allermeest bijgebleven zijn.
), een western show-rit door Rotterdam over de Erasmusbrug terwijl de trams voorbij denderden, koeienclinics bij Wendy van Osch, een barrel-demo op het CHIO in Rotterdam waarbij we door de achterdeur naar binnen moesten omdat we er een dag van tevoren achterkwamen dat Peter niet volgens internationale eisen geent was en dus absoluut niet bij de top-paarden in de buurt mocht komen.
, een merrie van toen ongeveer 7 jaar. Weet niet echt iets van haar verleden of afstamming, maar ze was een superleuke merrie, deed geen vlieg kwaad, had een uithoudingsvermogen van hier tot Tokyo en zij heeft mij zelfs leren springen :p
. Op zoek naar een niet al te groot paard, braaf in de omgang, maar pittig zodra je in het zadel stapt, kocht ik Salty (Jovial Lobell) die aan alle eisen voldeed. Ze heeft 4 jaar gekoerst op de kleinere banen van Nederland.

Een paardje met een gebruiksaanwijzing, maar ontzettend lief en werklustig!