Ik dacht dat ik een groot paard reed....(De Niro-merrie van 1.75+, is tcoh best aan de maat voor een 'gewone' warmbloedmerrie), maar nee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij is nu niet meer dik te krijgen namelijk, en eet zo veel ie wil...... 1 pakje hooi is wel minimaal, meestal 1,5. en dan nog 6 kg brokken geloof ik. Plus nog alles wat ie van de wei haalt, en wat hij nog bij krijgt aan lekkers zoals wortelen en alles wat die meiden mee nemen... joost mag weten wat dat allemaal is.superlenie schreef:Magnus is echt cool!!!!
Het leukste vind ik nog het bit...zo'n kneveltrens ziet er bij de meeste paarden groot uit..maar bij hem lijkt het wel een shettentrensje!
Vind 1.99m. wel een leuk maatje, kom ik tenminste een keer niet met m'n benen onder een paard uit! ( ben zelf 1.85 ) haha
1,99..niet normaal zeg
Lijkt me geweldig om op te rijden, al is het alleen maar voor het bekijks 

). Dat paard zag er wel een beetje raar uit: je zag gewoon dat ie te lang was en het niet helemaal klopte. Grappig is het wel
Don_Marcello schreef:Hey Daphne,
Ik zie op je site dat jij dat dus was op de kievit in Wassenaar! Ik had je show daar gezien. Ik reed zelf mee bij de andalusiers!
Wanneer werk je de site bij met een agenda voor 2004?
Later bood ze haar excuses nog aan, maar wat heb ik daar nou aan dan! 1 proef die je moet rijden, 1 kans, en die had zij verziekt, hoezo sorry!!!!sherwood schreef:da's ook een flinke zeg voor een bels!!!
sherwood schreef:basje is 1.92m hoog!
en max is 1.90m hoog.....
zijn ze groot genoeg voor je?
anders heb ik er nog wel 1......
magnus is 1.99m hoog!
hier met mijn vader naast hem