Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Denise_ schreef:Van die minipaardjes die nu helemaal in opkomst zijn. Vind het net de chihuahua's onder de paarden
Sommige zien er wel leuk uit maar bij veel lijkt het wel alsof ze toch wat dwerg-achtigs hebben. 
)
DewieDribbel schreef:Ik heb niks met tinkers, friezen en haflingers! Ook sommige mini's vind ik niet mooi.
Ben zelf echt van de Andalusiërs
Ik heb niks met tinkers omdat ik het vaak van die beukers vind, ontzettend eigenwijs en met mij botst dat heel erg ( zelf ook zo koppig als een ezel)
Friezen, tja, die zijn zo gevoelig... Heel erg vatbaar voor alles, de meeste dan hé.
En haflingers, tja, heb met elke haflinger die ik heb gereden, wel een ongeluk gehad.
Zijn alleen wel rassen die ik zelf niet zo snel zou uitkiezen (als ik de keus had, je kan natuurlijk altijd verliefd worden op een paard van een ras waar je minder mee hebt
)
Overigens wel een pracht en schat van een beest. Toch heb ik OVER HET ALGEMEEEEN niks met:
sorry fiffill, ook de paarden die jij liet zien hebben vreselijk dunne lange halsen (in mijn ogen) ook al zijn ze 'voller'. Nee, zou er niet naar kijken.
lotlot2 schreef:Die sporttypes heb ik ook niks mee.
Dit is toch niet meer te vergelijken? (foto's van internet)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]