Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Welshcobfan schreef:Ik ga een shetlander kopen als vriendje voor mijn Welshcob pony. Nu heb ik een aantal vragen: Wat voor karakter hebben ze? Zijn ze duur? Wat voor zadel gebruiken jullie? En waar moet je goed opletten bij een zadel voor een shetlander (bv boom, maat etc) (behalve dat het past natuurlijk)? In principe is het de bedoeling dat hij/zij de hele winter buiten blijft staan. Wie heeft ervaring met deze o zo schattige pluizebolletjes?
maar de andere die hier staan die lopen naar alle mensen toe die ze tegen komen. zoooww nieuwsgierig
. ze zijn niet zo duur als je er een met papieren koopt zijn ze wel duurder. "maar met papieren gaan ze echt niet sneller lopen"
kostte 200 euro. ik gebruik een wintec kinder zadel
dat vind ik een goed zadeltje voor de shet. grotere shetten passen soms ook wel een gewoon 14 inch zadeltje maar mijn verzorgshetjes 1 pony maar daar rijd ik mee met een 14 inch.
Welshcobfan schreef:Ik ga een shetlander kopen als vriendje voor mijn Welshcob pony. Nu heb ik een aantal vragen: Wat voor karakter hebben ze? Zijn ze duur? Wat voor zadel gebruiken jullie? En waar moet je goed opletten bij een zadel voor een shetlander (bv boom, maat etc) (behalve dat het past natuurlijk)? In principe is het de bedoeling dat hij/zij de hele winter buiten blijft staan. Wie heeft ervaring met deze o zo schattige pluizebolletjes?