friezen zijn erruugg mooi! maarja... ik vind arabieren ook best mooi en kwpners kunnen ook errug mooi zijn!! haha ik heb niet echt een leivelingsras..
Van die 3 de shetlander of de arabier. Fjorden vind ik maar niks Maar de haflinger is en blijft mn favoriet
josjelover schreef:ik heb heel veel lievelings rassen maar een er van is toch goud vos Goudvos is toch een kleur?Geen ras ?
Hoffieeeh schreef:Van die 3 de shetlander of de arabier. Fjorden vind ik maar niks Maar de haflinger is en blijft mn favoriet Helemaal mee eens
de holsteiner staat er niet bij dus ga ik voor de arabiershetlanders zijn ook super!!!!!!!!!!!!:D:Dalleen fjorden vind ik dus 10x niks
valiente schreef:de holsteiner staat er niet bij dus ga ik voor de arabiershetlanders zijn ook super!!!!!!!!!!!!:D:Dalleen fjorden vind ik dus 10x niks Waarom niet
nou gewoon ze rijden niet lekker springen voor geen meteren zijn lelijk en meestal veel te dik*sorry voor degene die ze wel leuk vinden*
Beetje beperkte keuzen, vind je niet? Uit deze drie kan ik niet kiezen. Mijn lievelingsras is een Quarter.