ruthiiii schreef:leuk leuk!! nog meer fjordjes? ik wil meer meer meer!!
Volgens mij hebben jullie mij niet verstaan

Dus kom maar op met die gele beestjes ~~}>
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fjordenmaniak"]
Dat is tijdens Paard Ahoy
[/quote]
Wat is paard Ahoy dan als ik vragen mag?Is dat engels of
westerngericht?? Ik heb er nog nooit van gehoord![]()
[quote="Fjordenmaniak schreef:Waar ligt Marum?
Maikuh"]
[quote="deedee19"][quote="Maikuh schreef:Ik verzorg Red Bull!
Voor meer informatie van hem zie mijn profiel en vooral die van deedee19! Zijn eigenaar
yvvv"]
Wat is paard Ahoy dan als ik vragen mag?Is dat engels of westerngericht?? Ik heb er nog nooit van gehoord
![]()
[/quote]
Paard Ahoy is hetzelfde als Paard'98 (dat in de Jaarbeurs Utrecht werd gehouden). NU dus in R'dam, het is een gezinsbeurs over paarden...
Voor meer info: Paard Ahoy
[quote="yvvv"]
[quote="Fjordenmaniak schreef:Waar ligt Marum?
xcynthiax"]
[quote="Yoline"][quote="xcynthiax schreef:die fjord daar is van me nicht, en ze rijdt daar ZZ-lichte tour meeen ik rijd hem ook wel is
Evy schreef:Erg leuke foto's zeg!! Je ziet niet zoveel fjorden die western rijden, erug leuk
Yoline"]
Nu doen ze het wel
Leuke foto's
[/quote]
Yessssssssss!! ben ik goed of ben ik goed![]()
En bedankt!![]()
[quote="maikuh schreef:Ik vind dat western echt stoer!![]()
Dreeke schreef:Ik heb sinds setember 2003 eindelijk mijn eigen Fjord gekocht. Het is een merrie van 3 jaar, stokmaat 1,48 en haar naam is Vinga. Ze is nog een groentje maar ben hard bezig haar alles te leren.
Dreeke schreef:Ik heb sinds setember 2003 eindelijk mijn eigen Fjord gekocht. Het is een merrie van 3 jaar, stokmaat 1,48 en haar naam is Vinga. Ze is nog een groentje maar ben hard bezig haar alles te leren.