Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IMJ schreef:NesxNas schreef:Nee, de ouders van een Arabofries zijn allebei Arabofries. Vroeger is men ze gaan kruisen en de Arabo's die daar uit kwamen is verder mee gefokt, nu hebben Arabo's een Arabofries zowel als vader als moeder.
Dan zijn het toch nog steeds kruisingen tussen een arabier en een fries?

hondenpoott schreef:xTitanic schreef:'Quarters zijn echte paarden' blegh, dat zei zo een rotjong uit mijn klas die western rijdt en zat met een ego van hier tot in tokio te praten over wat hij allemaal kon. En mijn paard (BWP) zat hij helemaal te kleineren
Meen je niet, ik hadt zijn paard gekleineerd
Mikkiej schreef:Is dat laatste geen feit? Gezien de meeste gelderse paarden idd een ramshoofd hebben?

Mikkiej schreef:Oh ja natuurlijk, in de war met het tuigpaard. Verkeerd gelezen.
Maar idd, ik dacht ook dat het merendeel van de tuig/gelderse paarden een ramshoofd heeft. Verkeerd gedacht, weer wat geleerd vandaag.
Mikkiej schreef:Is dat laatste geen feit? Gezien de meeste gelderse paarden idd een ramshoofd hebben?
En hij is ongetwijfeld voorbij gekomen,
Met tinkers/trekpaarden kan je geen dressuur rijden.
Nou ik rijd sinds kort een kruising van die 2 en die kan echt wel een rondje dressuur lopen!
Oh en nog 1, trekpaarden zijn altijd hard in de mond.
Degene die dat beweerd mag gerust op mn vz pony stappen.

KoudbloedKim schreef:Trekpaarden kunnen alleen voor de kar of op het land.
Of dat je er gelijk een stang in moet hangen, terwijl ze net zo'n gevoelige mond hebben als elk ander ras.
Wij mensen beperken onze paarden enorm met onze gedachtengang.
Wij leggen ze grenzen op i.p.v ze zelf te laten onderzoeken was ze wel of niet kunnen.
Koper schreef:En de allerstomste opvatting, ongeacht het ras: elk paard tot een bepaalde stokmaat moet je pony noemen