Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke_89 schreef:Sjees wat is dit moeilijk zeg... Maar ik vind dat ze allemaal super mooi eruit zien hoor
En hier mijn top 10: (Wat is dit moeilijk!!)
1.Rudy
2. Woestijn
3. Norman
4. Veerle
5. Obelix
6. Evita
7. Minco
8. Marko
9. Stiesti
10. Felix
En een paar foto's deden het niet bij mij (link kopieren hielp ook niet); Andor, Lex, Nino,Roger,
Haffie_Lady schreef:Ik wil ook wel punten tellen![]()
![]()
Had een ideetje voor de punten: Nummer 1 krijgt 10 punten, nr 2, 9 punten enz tot nr 10 die dan 1 punt krijgt en dan kijken welke haf de meeste punten heeft![]()
siesti"]
[quote="Haffie_Lady schreef:Ik wil ook wel punten tellen![]()
![]()
Had een ideetje voor de punten: Nummer 1 krijgt 10 punten, nr 2, 9 punten enz tot nr 10 die dan 1 punt krijgt en dan kijken welke haf de meeste punten heeft![]()
Ireentjuh schreef:Gaaf zeg, evita staat 5ethanx iedereen
wel apart dat Minco vorig jaar 1e was, met 2 keer zo veel stemmen als Evita!(die 2e was). Woestein was toen 3e trouwens met volgensmij heel weinig verschil.
MariekeR"]
[quote="Ireentjuh schreef:Gaaf zeg, evita staat 5ethanx iedereen
wel apart dat Minco vorig jaar 1e was, met 2 keer zo veel stemmen als Evita!(die 2e was). Woestein was toen 3e trouwens met volgensmij heel weinig verschil.
siesti"]
[quote="MariekeR"][quote="Ireentjuh schreef:Gaaf zeg, evita staat 5ethanx iedereen