Pieke!!! Wat is dat een mooi paard zeg!! Ik vind dat die fjorden allemaal zo'n mooi, sprekend hoofdje hebben Eigenlijk zijn ze allemaal geweldig
sonjabelgium
Geplaatst: 17-11-03 18:46
De one and only ...
FIGOR
Saar01
Geplaatst: 17-11-03 19:41
Sorry maar ik kan echt niet kiezen ze zijn allemaal heeeeeeeel erg mooi. Maar die van mij zijn wel de mooiste maar ik kan ze hier hellaas niet op zetten want ik weet niet hoe je ze moet uploaden.
Vind ik ook hoor Lot Maikel, onze grote concurrent!
astridastrid
Geplaatst: 18-11-03 19:33
Nadinetjuhh schreef:
HoHoHo hahahah jullie zijn mijntjuhs vergeten: Svenna Zo dit waren ze en en en????
Ben ik nou gek, of is dit Svenna van Evalien? Wow, die manen...
Men_Sven
Geplaatst: 18-11-03 20:07
astridastrid"] [quote="Nadinetjuhh schreef:
HoHoHo hahahah jullie zijn mijntjuhs vergeten: Svenna Zo dit waren ze en en en????
Ben ik nou gek, of is dit Svenna van Evalien? Wow, die manen... [/quote]
jah dat is svenna van eef hahaha jah mooi geknipt he heb eef egdaan egt kei mooi...
nikkigioa
Geplaatst: 18-11-03 22:02
Marius!! Marius!! Marius!!! We want Marius!!! En de uitstraling van Fagor spreekt mij ook erg aan... maar Marius is het mooist!! Kom om met de foto's!!!
loulou
Geplaatst: 18-11-03 22:15
thanx dat jullie loulou mooi vinden
ik ga geen lijstje maken, kan nie kiezen, zitten echt hele leuke beesies tussen
Xantha
Geplaatst: 18-11-03 22:19
Ik stem voor......KIMMIE!!!!!!!
Miri
Geplaatst: 18-11-03 22:20
stemt er helemaal niemand op pamba:(!!!!
heidiLOVER
Geplaatst: 18-11-03 22:22
jij zeker ook niet meer sinds zondag haha ik denk irene wel en misschien pamba?
Miri
Geplaatst: 18-11-03 22:23
ahhaha nou zo erg is het nou ook weer niet hoor! Ik vind haar wel de mooiste fjord van bokt!
Is het niet handig om een topic te openen waar alles op een rijtje staat? Dat is misschien ietsjes handiger? Ik wil me wel anders wel aanbieden om dat te doen.
olijfje
Geplaatst: 18-11-03 22:58
hey, het nichtje van mn vader heeft ook een fjord! hij heet orion! hij sond samen met koosje een zwarte shet op een landje! jammer genoeg heeft ze koosje verkocht en gaat orion ook weg orion is vorig jaar een maand ofzo bij ons op bezoek geweest. het was heel leu! hij was wel dik maarja hij was best eigenwijs en kon nog geen meter springen!! heel misschien ktijgewn wij hem maar dat kunnen we denken we niet betalen. anders gaat heij naar een boer of mensen in frankrijk ik vind het heel jmmr dat ie weg moet dus geef ik hem hier een plaatsje!! ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze erbij moet zetten! maar orion voor mij ben ja altijd nmmr 1!!!!! trouwens julie fjorden zijn echt mooi!!! vooral die manen!! zo cool![/code]
olijfje
Geplaatst: 18-11-03 23:03
hey, het nichtje van mn vader heeft ook een fjord! hij heet orion! hij sond samen met koosje een zwarte shet op een landje! jammer genoeg heeft ze koosje verkocht en gaat orion ook weg orion is vorig jaar een maand ofzo bij ons op bezoek geweest. het was heel leu! hij was wel dik maarja hij was best eigenwijs en kon nog geen meter springen!! heel misschien ktijgewn wij hem maar dat kunnen we denken we niet betalen. anders gaat heij naar een boer of mensen in frankrijk ik vind het heel jmmr dat ie weg moet dus geef ik hem hier een plaatsje!! ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze erbij moet zetten! maar orion voor mij ben ja altijd nmmr 1!!!!! trouwens julie fjorden zijn echt mooi!!! vooral die manen!! zo cool!