Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze is niet groot, maar 1,55 maar ze is zo ontzettend breed.

lizet_lara schreef:moppielover , heb je ook wel eens op de site van http://www.trekpaardenforum.nl gekeken .hier zitten nog veel meer liefhebbers.
jullie trekpaard heeft een prachtige kleur,>> lara heeft dezelde kleur <<< welke maat zadel ligt er op en welk soort hoofdstel gebruik je???
Zadel is een boomlooszadel maar hij past niet meer zo goed.

Ben samen met mijn vriend die ik heb besmet met het trekpaarden-virus (verder heeft hij nìks met paarden
) stiekem af en toe plannetjes aan het maken om er 1 te kopen
) en vaak worden deze wedstrijden georganiseerd met bijv. een dorpsfeest of iets dergelijks. Erg gezellig

moppielover schreef:Lizet_lara: Die site kende ik nog niet. Zal eens gaan kijken.
Ze hebben idd ongeveer dezelfde kleurZadel is een boomlooszadel maar hij past niet meer zo goed.
Hoofdstel is een mix, verschillende merken en maten door elkaar
Met wat voor zadel rijd jij?
HorseyDude schreef:Is het ook niet zo dat je meer een stevigere zit hebt op een boerenpaard dan op een 'slanker' paard? Dus als je eraf mocht vallen dat je je meer jezelf kan redden door weer goed te zitten? (Beetje vreemd uitgelegde vraag maargoed...)
.