Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Summer2000 schreef:Zensation schreef:
Als je hiervan zelfvertrouwen moet krijgen, dan denk ik dat je die energie beter kan stoppen in het stellen van nuttige vragen...
Ik probeer gewoon een serieuze discussie te starten, maar sommige mensen hebben echt gelijk: Bokt is te kinderachtig geworden om normaal mee te kunnen discussieren.
Summer2000 schreef:Als dit weer het zoveelste reltopic word, dan mag het van mij gesloten worden.
Oh jij ook weer heerlijk volwassen lovefi, iemand beoordelen op zijn leeftijd.. Knappe meid!
Summer2000 schreef:Nou, dan heb ik mijn antwoord, en mag het topic gesloten worden!
Japke_Z schreef:Fiffill schreef:Het ligt er misschien aan of je wat met Friezen hebt, ik vind er zelf niet zoveel aan dus het maakt mij niet echt uit wat voor paard ik zie als ik een "zwarte parel" topic open.
Ook niet als het een vosbonte is?
Zensation schreef:Summer2000 schreef:Nou, dan heb ik mijn antwoord, en mag het topic gesloten worden!
Ja, en zo simpel werkt het dus niet. Ik bedoel het helemaal niet zo beroerd hoor, maar dit is niet echt een discussie, laat staan een onderwerp ervoor.
Je vraagt duidelijk in je openingspost of er hier mensen zijn die het ook met jou stelling eens zijn, nee dus! Dan moet je ook de kritiek en de uitleg die daarbij hoort aanvaarden.
mairead schreef:Friezenfan, toevallig?
Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat die bijnaam officieel bij de Fries hoort? Waar staat dat vermeld?
Laatst zag ik op Bokt een mooi foto-topic van een zwarte Arabische merrie, die in de titel ook 'zwarte parel' werd genoemd. Nou, die deed haar bijnaam zeker wel eer aan, hoor!
En volgens mij heb ik de bijnaam ook ooit eens door iemand voor Totilas horen gebruiken.
Wat is er zo speciaal aan Friezen dat deze alleenrecht op deze bijnaam verdienen te hebben? Een "uitgezakte" dikke, zwarte shetlander kan voor zijn eigen baasje of verzorgster minstens net zo speciaal zijn: en daar gaat het om!
Summer2000 schreef:mairead schreef:Friezenfan, toevallig?
Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat die bijnaam officieel bij de Fries hoort? Waar staat dat vermeld?
Laatst zag ik op Bokt een mooi foto-topic van een zwarte Arabische merrie, die in de titel ook 'zwarte parel' werd genoemd. Nou, die deed haar bijnaam zeker wel eer aan, hoor!
En volgens mij heb ik de bijnaam ook ooit eens door iemand voor Totilas horen gebruiken.
Wat is er zo speciaal aan Friezen dat deze alleenrecht op deze bijnaam verdienen te hebben? Een "uitgezakte" dikke, zwarte shetlander kan voor zijn eigen baasje of verzorgster minstens net zo speciaal zijn: en daar gaat het om!
Ja, klopt, ik ben Friezenfan.
Natuurlijk mag je elk paard Zwarte Parel noemen en daar kan ik verder ook niks aan veranderen, maar als je zo'n topic opent vind ik het 'eerlijker' om een andere benaming te geven.
Summer2000 schreef:Pletje123 schreef:Mijn paard heet Zwarte Parel ( wel in het Engels dan) en zo heette hij al toen ik em kocht. Tjah..
Dan is het een ander verhaal.
Maar ik kan me er gewoon vreselijk aan ergeren als mensen roepen: Kijk mijn mooie Zwarte Parel eens! En het is een dikke uitgezakte shetlander.
Fiffill schreef:Ik vraag waarom je je er zo druk om maakt, dat jij daar niet op in gaat zorgt ervoor dat die discussie die jij wilt houden niet op gang komt.Summer2000 schreef:
Ja, klopt, ik ben Friezenfan.
Natuurlijk mag je elk paard Zwarte Parel noemen en daar kan ik verder ook niks aan veranderen, maar als je zo'n topic opent vind ik het 'eerlijker' om een andere benaming te geven.
Maar waarom dan? Wat maakt het nou uit?