Bedankt! Enjoy heeft inderdaad veel body, haar halfzusje is ouder maar komt echt nog niet halverwege qua bouw. Die hoeft voorlopig alleen maar te groeien en te spelen op de wei.
@s_en_z zyalda ziet er goed uit zeg! (naam vergeten maar volgens mij heb je nog een tijdje bij ons mee gekletst in het setjestopic)
@funnygirl ziet er uit als een lief paard, mooi ook de kleur. Ik ben gek op vossen.
@suikermeisje inderdaad een mooie schimmel, en leuk ook de combinatie met je blauwe jasje.
Annenas
Geplaatst: 11-08-12 16:14
sinds 4 weken mijn eigen KWPN'er, een ruin van 1.70m! z'n vader is riverman. hier ging hij voor het eerst in de wei bij ons dus daarom is hij zo oplettend: en de eerste keer dat rijden(slechte kwaliteit):
ik zag nogmaar weinig foto's van schimmeltjes, dus ik dacht: late we een foto van mijn KWPN'er ruintje posten (let niet op men houding, ik weet dat ik ietsje tever naar voren zit
Silpanzano94
Geplaatst: 13-08-12 16:24
Leuke paarden allemaal! Alle paarden zien er heel chick uit!! Hierbij mijn 3 jarige merrie van Johnson x dolany x weinberg Heb haar nog maar sinds 19 juli Hier heeft ze het zadel nog maar 2 keer op!
Alina1989
Geplaatst: 13-08-12 16:34
Wat een knappe paardjes komen er voorbij en mooie foto's ook. Ik ga me hier ook melden ben sinds 2 weken in het bezit van een mooie KWPN Merrie van 3 jaar (Dreamcatcher x Flemming x Weltmeyer).
Leuke paardjes! Ik meld me ook even, sinds 2 weken hebben wij er weer een paardje bij. Jacco [Heet op papier anders, maar ze hebben em zo genoemd...] is een 8 jarige ruin en is van mijn zus. We hebben hem nu 2 weken. Het is een Royal dance x Marinier.