Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chiqa schreef:ik zal eens op zoek gaan naar wat ik nu bedoel kijken wat jullie ervan vinden.
Chiqa schreef:ik kan niks vinden, heb er nu wel een gevonden maar weet niet of die geplaatst mag worden hij staat nl in het profiel van Youko, de op een na laatste dat is er presies zoeen wat ik bedoel, stom hoor verder kan ik niks vinden...blijf wel doorzoeken hoor...
Sabiy"]
[quote="Chiqa schreef:ik zal eens op zoek gaan naar wat ik nu bedoel kijken wat jullie ervan vinden.
Youko schreef:Je bedoelt Simeon Sadik??
Dat is één van de mooiste Arabieren die ik ken... Dat één na laatste paard is precies hetzelfde paard als die één boven of onder dat plaatje hoor..
Youko schreef:
Vraag me af wat je van deze vindt? Sommigen vinden hem tè, ik vind hem prachtig...
stef"]
[quote="Youko schreef:
Vraag me af wat je van deze vindt? Sommigen vinden hem tè, ik vind hem prachtig...
AnneOmie schreef:
Ik vind hem in 1 woord prachtig, heb ook een zwak voor vosjes
Prachtig net als alle arabieren hierboven.. ze hebben gewoon allemaal wat, de race arabieren, de showarabieren. Grote dish of minder grote dish ik vind ze allemaal mooi. En Steffie.. ja daar zijn het arabieren voor.. die dish hoort er gewoon bij anders was het geen arabier maar een ander ras geweest