over de "dish"van een arabier

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:51

Die onderste van de race arabs heeft nog wel iets arabs (kaaklijn, ogen, btje dish en "bol" voorhoofd)... De bovenste niet echt.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:21

Afbeelding
Vraag me af wat je van deze vindt? Sommigen vinden hem tè, ik vind hem prachtig...

Dit is overigens een Egyptenaar onder zadel:
Afbeelding
(Vader van bovenstaande hengst)

Hier is trouwens al zo vaak over gediscussieerd...Knipoog

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:27

ik vind hem ook niet verkeerd hoor Youko Knipoog
Sja....de 1 houd van dit...de ander houd van dat...smaken verschillen..gelukkig maar Lachen !
(zoals er hier nou ook word geklaagd over de muziek die nu draait Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:49

Ik vindt die van Youkoo ook mooi, dus dat bedoel ik allemaal niet, de meeste die trouwens geplaats zijn vanllen me trouwens 100% mee hoor, ik zal eens op zoek gaan naar wat ik nu bedoel kijken wat jullie erva vinden.

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:03

Chiqa schreef:
ik zal eens op zoek gaan naar wat ik nu bedoel kijken wat jullie ervan vinden.

Graag, want ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Hoe kan een arabier nou teveel dish hebben / te typisch zijn ? "TE" bestaat niet in dit geval. Maar blijkbaar denk jij daar anders over. Laat maar komen dan, die foto's van arabs met "teveel dish"....?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:17

ik kan niks vinden, heb er nu wel een gevonden maar weet niet of die geplaatst mag worden hij staat nl in het profiel van Youko, de op een na laatste dat is er presies zoeen wat ik bedoel, stom hoor verder kan ik niks vinden...blijf wel doorzoeken hoor...

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:43

Je bedoelt Simeon Sadik??
Dat is één van de mooiste Arabieren die ik ken... Dat één na laatste paard is precies hetzelfde paard als die één boven of onder dat plaatje hoor..

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 00:02

en deze knappert dan......?????? Lovers

Afbeelding

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 00:38

Jaja, Avalon staat natuurlijk ver boven Simeon Sadik, de knapste hengst die ik ècht ken Knipoog Lovers

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 01:04

Chiqa schreef:
ik kan niks vinden, heb er nu wel een gevonden maar weet niet of die geplaatst mag worden hij staat nl in het profiel van Youko, de op een na laatste dat is er presies zoeen wat ik bedoel, stom hoor verder kan ik niks vinden...blijf wel doorzoeken hoor...

Nou sorry hoor maar stond hij maar bij mij op stal Vingers aflikken

Ik vindt hem mooi en lekker arabisch type zoals het hoort

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:51

Sabiy"]
[quote="Chiqa schreef:
ik zal eens op zoek gaan naar wat ik nu bedoel kijken wat jullie ervan vinden.

Graag, want ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Hoe kan een arabier nou teveel dish hebben / te typisch zijn ? "TE" bestaat niet in dit geval. Maar blijkbaar denk jij daar anders over. Laat maar komen dan, die foto's van arabs met "teveel dish"....?
[/quote]

Inderdaad, helemaal mee eens.
Een arabier kan nooit TÉ zijn. Zwijmel zwijmel !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:48

meningen verschillen blijkbaar ik vindt het lelijk!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:54

Vind dat arabs wel degelijk TE kunnen zijn. Hou me ten goede ik hou ook van een mooi en wat getypeerde arabier maar ik heb foto's gezien van arabs die ik absoluut niet mooi meer vind.

Maar goed, meningen verschillen. En gelukkig maar niet? Knipoog

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:26

Youko schreef:
Je bedoelt Simeon Sadik??
Dat is één van de mooiste Arabieren die ik ken... Dat één na laatste paard is precies hetzelfde paard als die één boven of onder dat plaatje hoor..

Zo'n overdreven dish heeft Sadik anders niet hoor, ik ken er zat die veel meer hebben, dus als Sadik je voorbeeld is van "te".......?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:29

Een beetje dish vind ik mooi.
Maar je ziet ze ook weleens dat ze vrij breed in de kaak zijn, en dan zo'n ontzettens smal neusje, en een neuslijn die als skischans kan fungeren (Tada, snoekshoofd dus) dat vind ik echt afgrijselijk!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:32

Youko schreef:
Afbeelding
Vraag me af wat je van deze vindt? Sommigen vinden hem tè, ik vind hem prachtig...

Goh, was een plaatje aan het zoeken (niet het hele topic gelezen) scroll ik naar boven kom ik deze tegen Haha!

Op zich een heel mooi paardje. Mooie oortjes, en hele mooie grote ogen (+ mooie uitstraling) alleen dat neusje, nee.. Echt TE idd.
NB: Ben geen arabieren kenner, puur mijn persoonlijke mening

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:38

Kan iemand me nou eens misschien uitleggen wat er mis is met zo'n neus ?? Hoe moet die neus er dan wel uitzien als ik vragen mag ?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:39

helemaal niets zou ik zo zeggen..........

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:58

Alles wat ik tot nu toe gezien heb vind ik prachtig om te zien,die van youko Kwijl
Als ik op zoek zou gaan naar een eigen arab denk ik gewoon dat ik het in de wat stevigere moet zoeken,mischien kom ik wel met een fjord of tinker thuis Haha!
Al kunnen arabs volgens mij heel wat hebben!
Offtopic.
Wat vinden jullie eigenlijk het maximaal gewicht om op een arab te kunnen rijden?Ik heb foto,s van mij op mijn bijrijdpaard en vind mezelf al iets te groot voor het mooie plaatje,met een gewoon fototoestel genomen, zal binnenkort digitale camera mee naar stal nemen om het te laten zien.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:35

stef"]
[quote="Youko schreef:
Afbeelding

Goh, was een plaatje aan het zoeken (niet het hele topic gelezen) scroll ik naar boven kom ik deze tegen Haha!

Op zich een heel mooi paardje. Mooie oortjes, en hele mooie grote ogen (+ mooie uitstraling) alleen dat neusje, nee.. Echt TE idd.
NB: Ben geen arabieren kenner, puur mijn persoonlijke mening
[/quote]

Ik vind hem in 1 woord prachtig Kwijl , heb ook een zwak voor vosjes Tong uitsteken Prachtig net als alle arabieren hierboven.. ze hebben gewoon allemaal wat, de race arabieren, de showarabieren. Grote dish of minder grote dish ik vind ze allemaal mooi. En Steffie.. ja daar zijn het arabieren voor.. die dish hoort er gewoon bij anders was het geen arabier maar een ander ras geweest Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:53

AnneOmie schreef:

Ik vind hem in 1 woord prachtig Kwijl , heb ook een zwak voor vosjes Tong uitsteken Prachtig net als alle arabieren hierboven.. ze hebben gewoon allemaal wat, de race arabieren, de showarabieren. Grote dish of minder grote dish ik vind ze allemaal mooi. En Steffie.. ja daar zijn het arabieren voor.. die dish hoort er gewoon bij anders was het geen arabier maar een ander ras geweest Knipoog

Ik heet geen Steffie, komt nogal denigerend over zo....
En ja, veel arabieren hebben een dish, de ene meer dan de ander. Ik vind het vosje in kwestie gewoon niet mooi, simpel. Er zijn zat arabieren (als ik zo eens op de site van Flaxman kijk, daar hebben ze ook niet allemaal zo'n gruwelijke dish) met minder dish.
Is mijn persoonlijke smaak. Over smaak valt niet te twisten.
Als ik bijv naar Wasseem Saaraakh kijk, die heeft hier op de foto (en in mijn herinnering, kwam er vroeger regelmatig) veeeeeel minder dish dan het vosje.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:20

ja, Wasseem Saaraakh..............!!!!!!!! dat vind ik dus (en velen met mij) geen typische arabier !!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:25

Voor zover ik kan snappen gaat het hier niet om het paard zelf, maar de manier WAAROP de foto is genomen van de arab. Chiqa... op "alle" foto's van Youko's profiel is het Simeon Sadik en jij zegt dat je 1 foto daarvan lelijk/niet mooi vindt? Misschien foto naar jou mening ongelukkig genomen, waardoor je denkt dat zijn verhoudingen ed niet kloppen en waardoor volgens jou zijn hoofd raar/vreemd uitkomt?? Lachen Dan trek je vervolgens conclusie dat je het een lelijke arab vindt. Bekijk maar eens meer foto's van deze "zwarte parel". **pak er maar een bakje bij Knipoog **

Op de foto van Youko's arab hengst? Neus vreemd? Misschien als je andere foto ziet, dat het dan wel bevalt?

Ik vind overigens de hengst "van" Youko een prachtbeest, neus ook niet vreemd.... Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:01

En zo zie je maar dat meningen van velen verschillen. Wat de een vindt vindt de ander niet.

En wat is uiteindelijk een typische arabier? De door de mensen bedachte types en structuren. Geef mij maar gewoon een lekker dier waar het mee klikt.

Maar goed, ik zit dan (gelukkig) ook niet in de showwereld.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:03

Dat is natuurlijk het belangrijkste. Arab kan dan volgens zoveel mensen zooo lelijk zijn, als hij/zij maar bij jou past. Dat de klik er is. Dan zie je als eigenaar vanzelf de mooie kanten van je paard!