Tinker taxatietopic

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:24

Here are the votes from Soxje, THE black mare from the north..

Dit kost me wel enorm veel telefoontikken, maar ik vind het wel leuk:

Vashti, mooie grote tinker 2750
Nuala, niet echt een cobtype 2250
Maddox, is pas 3 maanden, 1000
Sweety Mooi type maar geen cob waar ik zo van hou 2500
Shakyra, kleine tinker, ponymaatje, maar mooi gebouwd 1500
Gammon, mooi gangwerk en mooie bouw 2500
Chubby, jammer van het afhangende kruis en de lange rug 2000
Killian, Vanner type geloof ik, mooie tinker maar wat slechte foto's helaas, 2250
Belle, foto's kan ik niet zien
Spiekje, foto's kan ik niet zien
Jordy, meer een zgn. sporthorse met een fijn hoofdje, 1500
Spetter, flinke cob die van alle markten thuis is, 2750
Rhona, twenter dus nog niet volgroeid, heel mooi type maar natuurlijk nog onbeleerd 1750
Isje, mooie cob merrie met goede hoogte en is drachtig, 3000
Jodie, deze merrie is niet mijn type want is te licht gebouwd en met denk ik Arabisch bloed of Welsh bloed. 1250
Tiko, mooie cob, veelzijdige ruin. Vanwege de maat 2250

Eigenlijk vind ik de merries wel iets meer waard dan de ruinen in verband met de fokwaarde. Ik heb het geslacht bij de taxatie echter niet mee laten spelen. Ik kijk bij tinkers echt naar het type en ook wel naar de grootte. Wat ze kunnen telt natuurlijk ook mee.

Ben benieuwd wat jullie van Sox vinden, deze merrie is 1.54, 9 jaar, door mij rechtstreeks geïmporteerd uit Ierland, kan crossen, springen en is enorm verkeersmak. We maken hele lange buitenritten. Ze is goed voorwaarts, lief voor mens en dier en heel sociaal met andere paarden. Zal nooit trappen, dreigen e.d. De bak vindt ze niet echt geweldig. De eerste foto is gemaakt bij haar vorige eigenaar in Galway (volgens mij hadden ze haar sokken geknipt, hadden verder alleen Ierse hunters) en de 2e foto bij mij vorig jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:39

tinkiebel schreef:
;( Mijn Belle word vergeten Verdrietig

Doen de foto's het niet? Ik kan ze zelf namelijk wel zien


sorry tinkie maar ik wilde graag die foto's nog ff zien...

waarom ik rhona op 2500,- schat? ik vond d'r beweging erg mooi en ze is een merrie dus daar kun je mee fokken. heeft m.i. toch altijd wat meer waarde dan een ruin. (had niet opgelet dat ze nog jong en onbeleerd is. foei, slechte taxateur ben ik! Bloos )

Sox een 2750,-

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:58

sonjabelgium schreef:
Toch nog maar 's een poging tot plaatsen van foto's van m'n Spiekje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Alsjeblieft Lachen

Er stonden spaties in de URL, die moesten worden vervangen door %20

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:12

Ik vraag me af waarom jullie niet naar de afstamming kijken daar kan je soms veel meer uit halen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:32

Omdat de 'tinker' en dan met name de geregistreerde tinker nog vrij nieuw is, zijn er ontzettend veel tinkers met onbekende afstammeling. Bovendien kan de afstammeling dan ook nauwelijks langer dan 1, hooguit 2 generaties teruggaan, om dezelfde reden.

Waarschijnlijk zie je over pakweg honderd jaar veel meer informatie over afstammingen bij Tinkers.

Supertje

Berichten: 7099
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:41

Ok, ik doe ook een poging...

*Vasthi- mooie merrie, erg gewilde maat, prettig karakter, 3250,-
*Nuala- 1e premie, mooi gebouwd, goede fokmerrie, 3500,-
*Maddox- mooi veulen, jammer dat het een éénkleurige is, naar mijn idee is er toch meer vraag naar bonte Tinkers, 800,-
*Spix- Vind het een leuk ding, krijgt waarschijnlijk een leuke maat, driekleur, 1800,-
*Sweety- Type spreekt mij niet echt aan, nog niet gekeurd, karakter wel mee en goede maat, 2750,-
*Shakira- Ik vind haar leuk, mooi fors gebouwd, denk alleen dat er niet veel vraag is naar haar maat, nog niet veel mee gedaan, 2000,-
*Gammon- mooi gebouwd, mooi getekend, prettig karakter, nog niet gekeurd, 2750,-
*Chubby- Mooie maat, maar haar type spreekt me niet echt aan, vind ook de bovenlijn niet mooi, prettig karakter, 2750,-
*Killian- Forse Tinker, maar naar mijn idee te gedrongen, geen gemakkelijk karakter, 2200,-
*Spetter- Ik kan vanaf de foto's de bouw moelijk zien, maar hij lijkt een vrij iele hals te hebben, heeft zijn maat mee, goed betuigd en bereden, 2800,-
*Rhona- wordt volgens mij een mooie dame, mooi getekend, nog wel jong, 2150,-
*Irish- ik vind het een aansprekende merrie, wel iets lang in de rug naar mijn idee, is bij beide stamboeken goedgekeurd, drachtig, 3150,-
*Tiko- mooi gebouwd, heel veelzijdig, opgenomen bij ICS, braaf, 2800,-
*Sox- Spreekt mij ook niet echt aan, lijkt op de 2e foto overbouwd, erg kort kruis, en 1-kleur, 2500,-

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 23:51

okeej dan snap ik ut
ik heb zelf namelijk 3 friezen Lachen

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:23

zal ik mijn mening er eens op los laten.
Zal er alvast bij vertellen dat ike rg weinig waarde hecht aan premies en spring en dressuur resultaten. Zal iets meespelen maar aangezien het nog zo'n beginnend stamboek is, vindt ik niet dat het een doorslaggevende factor is bij een tinker. Ook het feit dat hij 1.20 springt maakt voor mij niet uit als je een springpaard wil moet je geen tinker kopen.
Vashti
Mooie merrie, prachtige tekening, grote maat en voor de wagen beleerd.
3000Euro
Nuala
Leuke merrie, veel wit, normale maat. Alleen beleerd onder het zadel. 8jaar
2700Euro
Maddox
pfoeh een veulen, ben niet echt thuis in die prijzen. Maar ze is effen, en nog maar weinig in handen geweest
1000 Euro
Sweety
Mooie tekening, ook vrij normale maat.
2700Euro
(vindt haar gelijkwaardig aan nuala misschien kwa tekening nog mooier maar nuala heeft een 1e premie)
Shakyra
Klein maar wel stevig, merrie, onbeleerd. Als ik jou was zou ik haar ook voor de kar laten beleren, daar is denk ik wel vraag naar.
nu 1700 Euro
Gammon
Zijn aftekening is gewoon super, driekleur net iets aparter. wel een ruintje en een normale maat. Hij zwaart nu aardig uit.
jammer dat hij maar 146,5 is was hij 1.55 geweest dan had ik er een boel meer voor gegeven.
nu 2700 Euro
Chubby
groot, nog jong groeit dus nog en kan nog wat voller worden, normale aftekening
2600 Euro
Killian
Pfoeh ik vind hem echt super leuk ben dan ook wel erg bevooroordeeld, hij is gewoon echt leuk hoewel ik hem zelf nooit zou kopen heeft hij toch iets in zich wat ik graag zie, geen slome ... het blijft een uitdaging (zo dat was even mijn lofzang over killi) Nu de beoordeling.
Ruin klein normale aftekening. niet de makkelijkste
2300 Euro
Belle
zie alleen geen foto,
ehm normale maat, beleerd voor de kar, normale aftekening
2600 Euro
Spix
weer een jonkie
een hengst, nog jong
1300 Euro
Jordy
mooie tekening jammer dat hij niet een echte driekleur is zoals gammon. hij lijkt af ent oe zwartbont (toverbal). jammer dat hij klein is, kan al veel. Ben alleen benieuwd hoe hij het op wedstrijden gaat doen. hmm wel een ruin
2600 Euro
Spetter
groot, mooie aftekening, beleerd voor de wagen
3000 Euro (voor een merrie ging ik ngo hoger, hij is gewoon veelzijdig en dat is wat ik zoek in een tinker)
Rhona
2,5 normale maat, kent niets (terecht als 2,5 jarige) verder leuke uitstraling
2200 Euro
Irish
Drachtig, mooie tekening, zwaar gebouwd. Ooit aan egdacht om haar voor de kar te beleren? L1 is netjes, maar vanaf de L2/M vindt ik het meer waarde krijgen. (en dan niet alleen in training)
3000 Euro *2 voor de prijs van 1*
Jody
Chique beestje, wordt mooi groot, jammer van de moeilijke start jammerd at ze niet echt op een tinker lijkt, maar misschien dat de massa nog komt met de jaren.
2500 Euro
Tiko
Ruin, klein, niet bijzonder getekend.
2300 Euro (beetje hetzelfde als killian)
Sox
mooie maat. jammer dat hij/zij effen is.
2500 Euro

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:37

En dan Ailin nog even
5 jarige chique merrie, 1,58 m, hoge 2e premie bij Tinkerstamboek, 3 makkelijke gangen, heeft goede springmanier en aanleg voor dressuurmatige training. Ze is Verkeersmak en gedraagt zich netjes alleen en in de groep. Ze is erg braaf maar niet doods.
Afbeelding

Caira
Berichten: 26089
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:07

Oei dat ben ik er idd vergeten bij te zetten! Irish is idd al beleerd voor de kar!

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:27

Spetter schreef:
Afbeelding
Deze tink staat op marktplaats. Kan allerlei kunstjes en is 1.67, een ruin. Persoonlijk vind ik hem veel te duur! Ze vragen 5650!!


Wat vinden jullie van deze dan?groets Cindy

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37454
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:32

Die had ik gezien gister er staat er volgens mij nog een daar te koop die is nog duurder. Dit vind ik oplichtersprijzen. Ik heb ook al gehoord dat ze 7000 euro vragen voor een merrie van 6 en 152 hoog, Niet eens drachtig of zo.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:58

Tiko: 2350, veelzijdig paardje.
Soxje: 2400. jammer dat ze effen is en dat ze het rijden in de bak niet leuk vind.
Aillin: 2700 euro. Leuk paardje en mooie aftekeningen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37454
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:03

Dit is een heel oude foto van Connor. 2 jaar oud inmiddels. Hier was hij 148. En het zwarte op zijn benen is blubber.

Afbeelding

Hij is in augustus 5 geworden en inmiddels ruin.

Hij is nu 155 en groeit nog steeds, en ongeveer eens zo breed als op de foto. Zijn manen zijn inmiddels gegroeid tot 92 cm en zijn voorpluk is 72 cm. Volgens Snowdon is hij veel breder dan zijn eigen tinkertje, dit voor een idee. Hij heeft een zadel nodig met extra wijde boom anders past het niet.

Zijn buikomovang was vorige week 215.

Hij is onder het zadel maar nog niet zover. De basis zit eriin. We doen wat vrijheidsdressuur.

Voornamelijk loopt hij voor de kar waarbij hij ook al een kegeltjes parcours beheerst.

Hij heeft soepele ruime gangen. Is koel in zijn hoofd maar niet echt geschikt voor beginners al kun je er wel kleine kinderen op laten rondhobbelen. Over dekzeilen lopen en door vlaggen heen draait hij zijn poot niet meer om.

Aan de andere kant van zijn lijf zit nog een vlek op zijn nek en een in zijn lies dat is al het zwart wat hij heeft.

Ok wat is hij waard.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37454
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:08

O ja hij vindt werken heel leuk maakt niet uit wat als hij maar mag zweten en hij pikt dingen vlot op. Los springend heeft hij al 80 cm gehaald onder het zadel zijn we nog niet zover. En hij is heel erg voorwaarts.

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:47

Spetter"]
[quote="Spetter schreef:
Afbeelding
Deze tink staat op marktplaats. Kan allerlei kunstjes en is 1.67, een ruin. Persoonlijk vind ik hem veel te duur! Ze vragen 5650!!


Wat vinden jullie van deze dan?groets Cindy
[/quote]

Hoi
IK vind dit echt veel te duur.
Ik ben zelf ook opzoek naar een tinker of een fries,vandaar dat ik hier eens keek, om te kijken wat jullie menigen waren.
Ik vind het heel moeilijk om jullie tinkers te taxeren,omdat ik daar nog niet erg in thuis ben sorry

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:10

Citaat:
"Soxje Nuala, niet echt een cobtype 2250


Nuala is volgens velen absoluut een Cob. De foto's van de keuring maken haar veel dunner dan ze is. Kijk even in mijn profiel voor andere foto's.
Keuring is trouwens ook alweer 2 jaar terug.
Het valt idd op dat je merries lager taxeert dan ruinen, en premies doe je ook niks mee... Je houd er erg vreemde prijzen op na zo..

Goed komt mijn lijst:

Spetter: €3500,- superTinker, ondanks dat het een ruin is is hij gewoon helemaal fantastisch, het ideale paard Haha!
Rhona: €2200,- word een hele mooie denk ik mits ze nog wat uitzwaard. Al bijna oud genoeg om mee te beginnen.
Irish: €3250,- leuke Tinker, maar pittig karakter. Dus niet voor iedereen geschikt. Veulen wat nog geboren moet worden is eerst maar afwachten of dat allemaal goed gaat. Aangezien het een ICS veulen is geld dat voor mij als mindere waarde. Maar of dit voor de markt ook is weet ik niet.
Jody: €1800,- vind ik weinig tot niks van een Tinker hebben..
Tiko: €2800,- leuk paard maar helaas ICS en een ruin.
Sox: €2500,- leuk paard maar geen vlekken en geen papieren
Ailin : €3000,- gewoon een goede leuke mooie Tinker
Conner €1800,- totaal niet mijn type. Springt er niet uit. Verder geen papieren en ruin.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:45

Valt me op dat de jonkies bij sommigen niet getaxeerd worden .... niet valsspelen hé Haha!

flettie

Berichten: 8655
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:41

Leuk, leuk *LOL*
Eerst maar eens mijn eigen sTinker voorstellen voordat ik aan de andere begin.

Fayette van de Veerte
geboren op 21 mei 2000
3-kleur
Bij het NTS in het registerveulenboek opgenomen met een 1e premie. Moeder behaalde op dezelfde keuring een 2e premie.
Fayette is van het Romany Grai-type (afgaand op het commentaar op haar moeder op de keuring: "Een Romany Grai en dit overduidelijk door vererfend naar haar kind (= Flet dus Haha!)").

Fayette is een erg lief en vrij Schijnheilig braaf paard. Houdt ontzettend van knuffelen (doet niets liever met mijn vriend *LOL* ). Is makkelijk in de omgang. Ook minder ervaren mensen kunnen met haar bezig zijn. Ze loopt nu zo´n 6 maanden onder het zadel en de basisknopjes zitten er nu redelijk in. Ze kan een klein sprongetje maken (alhoewel die door haar soms erg hoog wordt genomen Haha! ), is voor 95 % verkeersmak (het blijft een jong paard natuurlijk) en voor 100% trailermak. Is erg sociaal op de wei. Braaf bij de hoefsmid en de dierenarts.
Enig nadeeltje misschien: ze kan zich zelf soms aardig opfokken en daardoor weer minder geschikt voor beginners.

Ik kom er alleen net achter dat ik helaas geen foto´s van haar kan plaatsen omdat de site van pixum eruit ligt Boos! Maar ze is wel te bewonderen op www.geocities.com/flettie2000 Haha! Hier staan alleen wel foto´s op van minimaal een jaar oud.

*edit: Fayette meet ong. 1,55 meter en nog steeds groeiende*

flettie

Berichten: 8655
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:57

And here are the results from the Glanerbrug-jury Haha!

Vashti: 3000
Nuala: 3000
Maddox: 1000
Spix: 1500
Quinzy: 2750
Shakyra: 2000
Gammon: 3000
Chubby: 2500
Killian: 2500
Belle: 2750
Jordy: 3000
Spetter: 3250
Rhona: 2250
Irish: 3000
Jodie: 2500
Tiko: 3000
Sox: 2750
Ailin: 3000
Connor: 2500

Dit zijn dus prijzen die ik er zelf voor zou willen betalen.

Caira
Berichten: 26089
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:07

Owke mijn taxaties tot nu toe:

Vasthi

Mooie grote zwartbonte tinkermerrie, vrij lang gelijnd, wat dressuurmatig een pre is,maar wat niet iedereen wil zien. Voorbenen iets hol voor zover ik kan zien. Mooi behang, en haar.
Ik zou zeggen zo een 3100 euro

Nuala

Mooie bonte merrie, met een terechte eerste premie beloond, ook een heel mooi veulen aan de voet. Ze geeft kwaliteiten door en is dus een goede fokmerrie. Toch ook weer vrij langgelijnd.Mooi behang en haar.
Ik zou haar zetten op zo een 3500 euro

Sweety

Voor een tinker van 5 dus wel vrijwel volgroeid vind ik haar erg iel, ook heeft ze vrij lange benen. Maar volgens mij vertekend de foto ook. Ik zou graag een mooie standfoto willen zien. Behang is mooi en de manen ook.
Ik zou haar zetten op zo een 2750 euro

Shakira

Leuke nu al forse tinker, alleen heeft ze helaas haar hoogte tegen. Veel hoger zal ze nml ook niet worden. Behang en manen zijn nu al prachtig. Vrij kort gebouwd, wat haar niet bij elk stamboek even geliefd maakt.
Ik zou haar zetten op zo een 2250 euro

Gammon

Mooie driekleur ruin, de meest gevraagde soort tinker. Leuke tekening. Super drafje wat ik zo kan zien. Leuke leeftijd ook. Ik zou hem op 2800 zetten.

Cheerful Chubby

Erg leuke tinkermerrie, mooie maat en nog lekker jong. Zou meer hals en vooral halsbespiering mogen hebben, maar met zo een jonge merrie is er een grote kans dat dat nog goed komt. Wel zie ik erg weinig behang en is ze vrij licht gebouwd.
Ik zou haar op 2750 euro zetten

Killian

Leuke ruin, klein maatje en vrij gedrongen gebouwd. Vrij kort gebouwd, geen geschikt karakter voor kleine kinderen.
2500 euro

Belle

Apart getekende tinkermerrie, maar ze is helaas niet goed te beoordelen op deze foto's. Ik zou haar zo op 2800 euro zetten.

Jordy

Ontzettend mooi paard maar niet helemaal tinker, weinig behang en te dressuurtechnisch gebouwd om 100% tinker te zijn in mijn ogen.
Toch zou ik hem op 2900 zetten omdat hij een geweldige uitstraling heeft en wie weet hoeveel hij nog uitzwaart!

Spetter

Plaatje van een tinker, mooie maat en behang. Ook weer vrij lang gelijnd.
3100 euro

Rhona

Leuk ding met veel behang en geweldige bijna hackney achtige gangen. Word een leuk ding!
Zet haar nu al op zo een 2500 euro

Jodie of the Sandy Road Ranch

Sorry die ga ik niet beoordelen, zie er nml geen tinker in.

Tiko

Geweldige tinker, het type dat ik graag zie, had iets groter gemogen.
3000 euro

Sox

Leuk ding met een leuke maat. Maar ben niet weg van de beenstand en is errug overbouwd.
2700

Ailin

Leuk gebouwd alleen de halsinplant is iets hoog. Helaas weinig behang. maar wel weer een mooie hoge maat.
2900

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:29

[img]Voor een tinker van 5 dus wel vrijwel volgroeid vind ik haar erg iel, ook heeft ze vrij lange benen. Maar volgens mij vertekend de foto ook. Ik zou graag een mooie standfoto willen zien. Behang is mooi en de manen ook.
Ik zou haar zetten op zo een 2750 euro[/img]

Jee wat zie jij snel dat het door de foto komt. Idd deze foto is getrokken als ik op de grond lag naast haar. Dus omhoog getrokken. Daardoor zijn haar benen zo lang. Zwaar gespierd is ze idd niet omdat ze niet zwaar moet wereken. Geregeld een buiterit daar krijg je niet mega spieren van. Is deze beter? Hier zit ze wel in wintervacht maar andere staan foto's heb ik niet. En ze is een beetje vies op de foto maarja het is dan ook een Tinker he Lachen
Afbeelding

Caira
Berichten: 26089
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:32

hahah heb niets voor niets ph gestudeerd, en talloze foto's bestudeerd Tong uitsteken
Kijk dit geeft me al een veel beter beeld! Zo vind ik haar veel leuker!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37454
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:39

Misschien dat deze een wat beter beeld geven. Nog steeds oude foto's maar deze zijn van vorig jaar. En ik weet dat mijn zadel scheef ligt ik was nog aan het opzadelen.

Afbeelding


Afbeelding[/img]

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37454
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:57

Oke komt mijn lijstje.
Vasthi 3000 smal hoofd
Nuala 3200 vanwege 1e premie
Maddox leuk 1000 jong
Sweety smal 2750
Spix geen foto Belle geen foto
Shakyra 2400 nog klein en iel wordt wel groot
Gammon mooie gangen 2600
Chubby weinig sok maar merrie 2650
Kilian 2400 klein maar mooi
Jordy 2400 weinig sok iel hoofd
Spetter 2700 groot betuigd ruin
Rhona 2700 mooi en fors maar wat klein
Lucky lady 3000 mooi en groot 3000 met veulen 3400
Jodie geen tinkertype 2300
Tiko 2600 mooi maar wat klein kan wel al veel
Sox 2900 alleen vanwege egale kleur een van de mooiste
Ailin 2800 alleen weinig sok