Dit kost me wel enorm veel telefoontikken, maar ik vind het wel leuk:
Vashti, mooie grote tinker 2750
Nuala, niet echt een cobtype 2250
Maddox, is pas 3 maanden, 1000
Sweety Mooi type maar geen cob waar ik zo van hou 2500
Shakyra, kleine tinker, ponymaatje, maar mooi gebouwd 1500
Gammon, mooi gangwerk en mooie bouw 2500
Chubby, jammer van het afhangende kruis en de lange rug 2000
Killian, Vanner type geloof ik, mooie tinker maar wat slechte foto's helaas, 2250
Belle, foto's kan ik niet zien
Spiekje, foto's kan ik niet zien
Jordy, meer een zgn. sporthorse met een fijn hoofdje, 1500
Spetter, flinke cob die van alle markten thuis is, 2750
Rhona, twenter dus nog niet volgroeid, heel mooi type maar natuurlijk nog onbeleerd 1750
Isje, mooie cob merrie met goede hoogte en is drachtig, 3000
Jodie, deze merrie is niet mijn type want is te licht gebouwd en met denk ik Arabisch bloed of Welsh bloed. 1250
Tiko, mooie cob, veelzijdige ruin. Vanwege de maat 2250
Eigenlijk vind ik de merries wel iets meer waard dan de ruinen in verband met de fokwaarde. Ik heb het geslacht bij de taxatie echter niet mee laten spelen. Ik kijk bij tinkers echt naar het type en ook wel naar de grootte. Wat ze kunnen telt natuurlijk ook mee.
Ben benieuwd wat jullie van Sox vinden, deze merrie is 1.54, 9 jaar, door mij rechtstreeks geïmporteerd uit Ierland, kan crossen, springen en is enorm verkeersmak. We maken hele lange buitenritten. Ze is goed voorwaarts, lief voor mens en dier en heel sociaal met andere paarden. Zal nooit trappen, dreigen e.d. De bak vindt ze niet echt geweldig. De eerste foto is gemaakt bij haar vorige eigenaar in Galway (volgens mij hadden ze haar sokken geknipt, hadden verder alleen Ierse hunters) en de 2e foto bij mij vorig jaar.
)

braaf paard. Houdt ontzettend van knuffelen (doet niets liever met mijn vriend
Maar ze is wel te bewonderen op