Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

bleek in het begin een erg slechte keuze, maar na een tijdje ging het beter en beter, en nu zijnw e een ontzettend hecht team
Ik zocht iets 'kouder' bloed.. Maar in principe zoek ik naar een klik met de pony. Ik kies voor maximaal een kleinere E-Pony, ik ben zelf namelijk ook niet zo groot. Ik heb wel ns op zo'n reuze KWPNer gezeten, maar even eerlijk.. ik had vreselijke hoogtevrees.. Voor mij alleen nog maar pony's!
mijn paard is bwp in geschreven, en is een kruising tussen holsteiner en hannoveraan, mijn 2 favo-rassen!
) talent in de dressuur, wat ik super graag doe.
. Zij was het gewoon
. Ze is precies hoe ik een eigen paard voor stelde
.
. Toen alleen nog 6 maanden wachten tot hij kon komen. (Hij is niet van mijn merrie).
. We hebben hem gekocht en na 6 maanden kwam ook hij naar ons toe. Nou bleek Aiden heel gevoelig te zijn en je karakter te spiegelen
. Gevolg is nu dat als ik heel druk ben of iets nerveus hij dat ook is en ik het ook van hem wordt. Erg lastig maar leer er nu mee om te gaan. Ik heb wel wat met mijn volbloed haflinger afgezien
.
(was wel toevallig) Achteraf misschien geen bijster goede keuze, ze was heel druk en fel, en ik was nog een beginneling
maar door de jaren heen heb ik heel veel van haar geleerd en ik hoop zij ook van mij. Het waren 9 unieke jaren en ik had me geen liever paardje kunnen wensen ! (ze was spierwit) nu rij ik een dravertje, ook een geweldig paard! Maar mijn droompaard is toch wel een Fries
Klassiek of de "sportversie" maken me niet uit