Ja een kletstopic, dat lijkt me een goed idee Claudia......... valt genoeg over die stoer kerels te kletsen toch?
Misschien dat Elise het ook wel leuk vind kan haar wel eens Pb-en, volgens mij heeft ze dit topic nog niet gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liljebo schreef:Ongeschoren en geen deken. Is ook niet nodig.
Ik heb overigens het idee dat de filmpjes een ander beeld geven dan de werkelijkheid. Ik ken hier geen een NZ in de buurt die geschoren wordt of een deken op heeft.
Claudia78 schreef:Waarschijnlijk laat ik Delano wel scheren. Hij staat aankomende winter s`nachts binnen en overdag buiten.
Hij heeft zo gezweten afgelopen winter. Ook als hij nu wat doet dan zweet hij zo en koelt moeilijk af.
Ik denk dat het voor hem zelf gewoon ook veel fijner is. Maar ik lees de andere hun ervaringen ook even.
Mloes schreef:Oooh, ik vind jullie paarden allemaal echt helemaal geweldig!! Ik heb nu een haflinger, maar mijn volgende paardje wordt (hopelijk!) een Noordzweeds paard. Ik vind de bouw van dit ras echt heel mooi, en het karakter spreekt mij ook heel erg aan.
Is dit ras te vergelijken met een haflinger, ook qua onderhoud ed? En een Noriker spreekt mij ook erg aan, echter heb ik het idee dat het Noordzweeds paard wat 'ronder' / ponyachtiger is qua bouw, klopt dit?
Ben iig heeel jaloers op jullie schitterende paarden!!