Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antje_vip schreef:Op een manege stond ooit een konik, die was ontzettend sloom. Hoort dat zo bij Koniks of komt het gwoon door het feit dat het een manegepony was?
antje_vip schreef:Op een manege stond ooit een konik, die was ontzettend sloom. Hoort dat zo bij Koniks of komt het gwoon door het feit dat het een manegepony was?
ghashira schreef:Aan "van": voor korte en lichte zadels, die zeker in het begin ideaal zouden kunnen zijn, voor zo'n paardje, mss: barefoot:boomloos...
Van schreef:ik ben wel van plan de eerste tijd met en boomloos te beginnen ivm groei, barefoot word het niet, daar kan ik niet op zitten
maar ik wil uiteindelijk endurance met haar gaan rijden en daarvoor vind ik boomloos niet geschikt
ik hoop dat ze nog wat groeit qua ruglengte want ik wil er graag een westernzadel op
van de week had ik het westernzadel van mijn vorige paard er opgelegd en het viel me qua lengte eigenlijk wel mee dus ik heb goede hoop (ze vond het allemaal prima trouwens)
http://i106.photobucket.com/albums/m272 ... 3c950b.jpg
ze is nu 1,37m, ik ga er vanuit dat ze de 1,40m nog wel haalt en alle cm die er daarna nog bij komen zijn mooi meegenomen
ghashira schreef:http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... dec20.jpg/
Ahum, vraag me af of dit gelukt is? Is niet zo'n beste foto , Juul ziet er helaas niet zo strak uit als wolfje, Juul lijkt veel langer en dikker winterhaar te hebben en moet duidelijk wat aandikken... maar I![]()
Doeiiii
Poiuytrewq schreef:Ik heb er ook een gehad.
Vond het maar een rotbeest.
Ik was 16 en zag adv. op Marktplaats. Paar keer gekeken en de verkoper heeft hem laten castreren voordat hij hierheen kwam.
Hij was wel lief, maar wat ik niet wist en achteraf pas hoorde, is dat hij al merries bezwangerd had. Hij was nog geen drie jaar en had volop hengstenstreken. Hij was met 6 maanden ook uit de Oostvaardersplassen geplukt.
Kon er niet mee omgaan en heb hem verkocht. Naar wat ik nu weet gaat het super goed met
Die man heeft ook Konikpaarden naar Denemarken verkocht, die nu op gehandicapten manege's lopen, ze doen het daar super.