@Manadeluca: daar heb je helemaal gelijk in

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
teugeltje schreef:leannerobert schreef:@Teugeltje: dat is informatie die ik al een heel tijdje weet. Ik zit namelijk al langer 'in de paarden'.Maar bedankt voor het meedenken! En nee, het wordt géén Haflinger, maar een Vlaams Paard...
Met mijn 1.87m pas ik echt niet meer op een Haflinger...
@Kingie: het bekappen is geen enkel probleem idd. Alleen even goed leren voetje te geven, anders kan de hoefsmid zo'n 250kg tillen![]()
Maar het was idd heel jammer! Voelde me ook echt ff heel down hoor, maar inmiddels ben ik er weer bovenop haha Nog steeds in afwachting van de foto's van het veulen van dit jaar, ben zo nieuwsgierig!
Edit: Trouwens, Vlamen zijn een sober ras, dus Kingie, ik denk dat jij eerder gelijk hebt als Teugeltje wat voeding betreft...
ik heb 8 jaar een belg trekpaard gehad van stokmaat 1.75 die ad als een olifant
Ik had zo m'n vaste adresjes waar ik kratten groente, appels,wortels,brood,pakken kuil haalde![]()
Kreeg vaak opmerkingen"zooow jij heb zeker veel honger![]()
Fijn om te horen dat vlamen letterlijk en figuurlijk een sober ras is dus... "had er zelf nog geen ervaring met het ras"
Dacht dus dat verbruik het zelfde was als een belg![]()
Kan me begrijpen als je zelf aan de lange kant bent dat een haflinger uitgesloten is....je lijkt op de foto nl niet zo groot" dat zou vast komen omdat het veulen al" behoorlijk aan de maat was
Kingie schreef:Hij is bedoeld voor een merrie inderdaad maar rijd er ook weleens mee op een ruinHaha!!
Dat er zeg maar witte haren door de gewone vacht heen zitten.
leannerobert schreef:@izzie1985: Vlamen zijn inderdaad een sober ras. Van de fokker zal ik waarschijnlijk wel horen wat ze te eten moeten krijgen... Ik heb er wel meerdere fokkers naar gevraagd, maar iedere fokker heeft weer een ander voerbeleid, dus lekker verwarrend
leannerobert schreef:Kingie schreef:Hij is bedoeld voor een merrie inderdaad maar rijd er ook weleens mee op een ruinHaha!!
Dat er zeg maar witte haren door de gewone vacht heen zitten.
Haha, dat is dan wel komisch! Niet de hele tijd opmerkingen erover?Hoe penny kun je zijn he hahaha! Moet je mij straks horen als de aankoop doorgaat.. Berg je dan maar
![]()
En die witte haren zitten er inderdaad, net de foto even uitvergroot, en het is inderdaad net of ie een beetje grijs is door die witte haren. Weet je of dat veel voorkomt? (Volgens mij staat er ook eea over op de Wiki, zal direct ns even kijken...)
izzy1985 schreef:Net zo sober als het NLTP of "de belg"dus appeltjes, worteltjes en brood is mijn inziens overbodig alsook brok.
daar doelde ik op..