Wie beoordeelt mijn Tinker?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:20

Goh wat een verassing, alweér een discussie over stamboeken Slapen

Anyway, ik weet zeker dat Yorghos zowel bij de NTS als bij de ICS goedgekeurd zou worden, maar aangezien je hem helemaal niet wilt laten keuren, who bloody cares? Pling

Ik vind Yorghos een Tinker. Vind hem geen mooie Tinker, maar wél een Tinker. Vind hem iets te hoekig gebouwd, hij heeft geen mooie rondingen in zijn lijf. Verder is zijn hoofd idd nogal paardachtig.
Ik krijg bij zijn benen altijd het gevoel dat ze geschoren zijn ofzo, ziet er erg jeukerig uit allemaal.

Verder is het vast een schat van een Tinker! Lovers

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:56

snowdon"]
[quote="Pellie schreef:
uuuhuuuh... dus ze hebben vroeger bewust (hoe lang is vroeger geleden?) naar deze 4 types gefokt? De scudder kan ik me indenken vanwege de draverijen maar de rest..? Van kleine zigeunerwagen tot grote? Lachen Wat ik eigenlijk zeggen wil is dat het er bij mij gewoon slecht in wil dat ze toen niet gigantisch door elkaar heen hebben lopen kruisen en dat het m.i. niet iets van de laatste eeuw ofzo is.

Mij maakt t niet uit of jij t gelooft, maar ik denk en geloof etc dat de zigeuners wel selecteerden op types en daar zit een heel verhaal achter, waar ik nog mee bezig ben. Misschien dat ik jullie over n poosje meer kan vertellen zonder twijfels of grote vraagtekens, ben nog volop aan t mailen met Grant (achternaam ff kwijt) een zigeuner die t stamboek ook helpt. Hij was trouwens ook aanwezig bij tinkerkeuring in Houten!
[/quote]

waarom zeg je dat? Het hoeft je ook niet uit te maken want er zit niks persoonlijks is het verhaal toch ? Het horen objectieve feiten te zijn. Lachen