Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en wat de paarden daar kosten bij een eventuele verkoop....
!! [mijn dame kosten bijvoorbeeld zo weinig , erge MAZZEL gehad]....lucky me
de paarden daar zijn ook "hard en droog" op alle vlakken ,anders doen ze echt niet mee ...er staat te veel op het spel ! ..de hele wereld kijkt namelijk mee
...of te wel de ....creme de la creme ...van zo'n 25 landen zijn met hun paarden aanwezig

Mist schreef:Is een "goed" paard hier dan een paard wat aan alle uiterlijke kenmerken van een arabier voldoet, maar verder nog niets gepresteerd heeft ? Wat ik bedoel te zeggen: een arabier hoort per definitie hard, snel een taai te zijn maar door de vele shows worden ze misschien (te)veel op uiterlijk gefokt. Dus wat is nu de definitie van een "goed" paard ?
(door gebrek aan waardekennis van eigenaar). Ik ben heel benieuwd geworden naar Aken nu. Zal zeker eens kijken en wie weet neem ik mijn creditcard mee
.....het word m'n 1e x ...ben dus met m'n 35jaar nog Aken "maagd"
...hahahahahahaaa...er is mij voor 500% verzekerd dat ik positief geshockeerd zal zijn en alleen maar goosebumbs zal hebben het hele weekend
...ik kan niet wachten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.......
MariekevT schreef:Het is toch maar net wat je zoekt/wilt, de meeste arabierenkopers in NL kopen een mooi rijpaardje en niet een showtopper.
Als jij ze als serieuze fokker een showpaard aanbiedt denken ze uit gebrek aan kennis dat ze afgezet worden !
). Inderdaad in de verste verte geen showtopper, maar dat maakt haar niet kwalitatief"slecht". Er is gewoon een verschil in de definitie van wat "goede" en "slechte" kwaliteit is.