Dennis schreef:Ben gister naar de hengstenkeuring geweest, was erg leuk!
Hoi! Ik was er gisteren ook! (heel even). Ik kwam precies op het moment dat Remy van Wieldrecht (die ik wel ken) de ring in moest, daar kwam ik voor. Hij was wel mager die dag, de beheerder legde dat aan me uit. Hopelijk trekt hij gauw bij voor het winter wordt. Gelukkig kreeg hij gewoon weer zijn 2e premie, zoals elk jaar tot nu. Hij liep wel lekker vlot dit keer, ik kon zijn gangen en bouw wel goed zien, dat was het kleine voordeel. Met de ereronde had de beheerder iemand nodig en toen vroeg hij mij, net als vorig jaar. Kwam ik toch nog iets nuttigs doen, erg leuk
. Dus ik heb die schat zelfs nog mogen leiden, het was erg leuk en blijkt maar weer hoe braaf hij is. Hij komt zo na een jaar op het land op de keuring en doet braaf wat je vraagt. Het grappige gevoel dat ik had was, dat zijn dochter die ik heb, hetzelfde voelt als je die leidt. Als ik in die ring dus even opzij keek, dacht ik even o ja, het is Wonder niet, deze is zwart! Erg apart. Is je trouwens niet opgevallen dat hij de enige hengst was die aan het halster geleid werd?
En dat meisje met die roze trui en chaps die Remy op het laatst dus vasthield, dat was ik! Heb je me gezien?
ps: Heb je nog foto's gemaakt??? Daar ben ik anders zeer in geïnteresseerd!