Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar daar heb je ook gekken tussen! dus gewoon op zoek! Paard2009 schreef:ja met onze eerste pony ook nr leeftijd gekeken was een welsh van 9 jaar en we hadden m gereden en hij was egt zuper cool in zn hoofd,daar was geen bos en dus konden we hem niet egt uitproberen mr wel op de weg,ook super braaf ,je hoefde m niet eens vast te zetten bleef gewoon staan er waren meer geinteresseerden dus kon ook niet zeggen van nou ik probeer m een tijdje,we hadden hem en rustig met m wezen wandelen effe de tijd gegeven om te wennen aan nieuwe stal en vriendjes en plek en toen t bos in want we hadden geen bak,steigeren en steigeren en toen agterovergeklapt tegen een boom en de pony bovenop mn kind gevallen ,dus ik heb er hulp bij gehaald maar t mocht niet baten en toen er ook achter gekomen dat ie hing in halster en bang voor water we hebben heel wat mee gemaakt met hem,na een tijdje verkocht aan een dressuur meid en eerlijk gezegt dat ie dus steugert in t bos ,heb t ook laten zien mr zij vonden t geen probleem want ze gingen nooit t bos alleen in ,wel een hoop geld op verloren terwijl de vorige eigenaren zeiden als t niet gaat nemen we m terug ,niet dus.maar ja dan weet je een beetje waarom mn dochter onzeker is ,heb r weer op de menege gezet en ze moet weer van onderaan beginnen.we hadden erna een leuke pony op proef die was ook niet mak en daar heb ik mn enkel door gebroken dus alleen mr pech ,ik ben nu geopereerd en hersteld en wil nog steeds een lief paard voor ons 2 .
Paard2009 schreef:dan moet je goed lezen,de pony zou verkocht worden als kinderpony,en toen we gingen kijken hebben ze m los laten staan omdat ie zo relax was dus bij ons zette wij m wel vast omdat we aan en weg stonden maar toen ging hij hangen en steigeren op het erf,en als je ook leest heb ik er hulp bij gevraagt want een paard dat hangt en bang van water is zou ik niet weg doen ,het steigeren en staken en gevaarlijk zich op de ruiter laten vallen was de doorslag dat ik zei ,ik ga hem weg doen.mijn dochter lest nog steeds en kan heel goed met paarden omgaan en ze heeft goede begeleiding dus dat is t probleem zeer zeker niet.
beetje jammer dat het nu bij ons word gezocht ,maar het gaat er gewoon om dat het geen kinderpony was zoals wel werd aangeboden.
Paard2009 schreef:ja ik denk dat ieder ras wel iets heeft en ook tinkers hoor ik verhalen van,maar goed ik ken idd new forest ponys die erg heet zijn,zat een beetje aan een fries te denken,???